FORO GALLETERO BTT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

A que huelen las nubes?

2 participantes

Ir abajo

A que huelen las nubes? Empty A que huelen las nubes?

Mensaje por Feliu Mar 06 Nov 2012, 19:58

Aquest matí, aprofitant que havia de fer diversos encàrrecs, he sortit en direcció cap a Esparreguera enllaçant diversos camins. D'anada tot ha anat bé.
De tornada cap a casa, he buscat altres camins que passan per l'altre banda de la N-II, uns camins que passan al costat de diversos camps de llavó. Aquí ha començat l'idíl·lic passeig per la muntanya!.
Poc abans d'acostar-mi, m'ha arribat un efluvi que m'ha fos les mucoses de la pituitària; estaven abonant els camps i l'olor que m'arribava era d'una intensitat tal, que m'he pensat que estaven pastorant tots el nyus que surten als documentals del Serengueti. I tots estaven defecant a l'hora.
Crec que aquesta ferum, tant de camp, tant bucòlica, m'ha canviat el color dels cabells.
La propera vegada que senti la canço "la merda de la muntanya no fa pudor...", a qui la canti al portaré a passejar per aquests camps, a veure si se li fon el cervell i les cordes vocals.
Deixarem passar uns dies abans no torni per aquell indret. I estaré pendent del que planten, no fos cas que ho possin a la venda com a verdura de plantació biològica. En tot cas de guerra biològica!.
Feliu
Feliu
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1222
Edad : 63
Localización : Al costat de la moreneta
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

A que huelen las nubes? Empty Re: A que huelen las nubes?

Mensaje por Epic Mar 06 Nov 2012, 21:03

JO; JO; JO...así que olia un poco eh !!!

Y ahora tocaría decir... y una mierda !!!
risa
Epic
Epic
SUPERBIKER
SUPERBIKER

Cantidad de envíos : 2870
Edad : 111
Localización : Aquí, detrás vuestro intentando seguiros!!!
Fecha de inscripción : 24/05/2008

https://forogalletero.activoforo.com

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.