FORO GALLETERO BTT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Diumenge 4 Gener Marató per el Valles

+19
_Sergio_
pujaremcomamics
Javi123
tony castellar
plh222
nopuedo.
QUII
dr.voll
subopabajar
Epic
Marionabtt
Beatle
Grey
Santi
Pedaleitor
armandsan
M.A.
jaumetal
Ada
23 participantes

Página 7 de 7. Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ir abajo

Diumenge 4 Gener Marató per el Valles - Página 7 Empty Re: Diumenge 4 Gener Marató per el Valles

Mensaje por Invitado Mar 06 Ene 2009, 23:48

pujaremcomamics escribió:Jo no crec que la gent que es queda dalt mirant ho faci per veure com el que es llença cau. Ho faràn per veure per on passa i saber si un obstacle es superable, o no.
Almenys jo no ho faig per veure si cau, si cau es pitjor. Alhesores se't treuen les ganes de probar-ho.

Són pitjors les caigudes per pista quan vas de rallyman sense proteccions. De fet, a una baixada de la Trialeras de Badalona van caure 12 del 15 que van baixar abans que jo, i a un altre la mitad (i van probar-ho 10 de 50). Però es que jo filmava :RRisas: (I fer-ho en fred requereix més valor, per que tens temps a pensar-ho)

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Diumenge 4 Gener Marató per el Valles - Página 7 Empty Re: Diumenge 4 Gener Marató per el Valles

Mensaje por jaumetal Miér 07 Ene 2009, 00:12

era un dir home,ja sé que la gent no vol que ningú prengui mal.Però JoanB no em negaràs que cada vegada que organitzeu una quedada de trialeres algú acaba a l'hospital,que jo sàpiga a les maratons que fem la gent acaba petada pero no accidentada.Suposo que el risc forma part de l'encant de l'enduro.

Molt xules les fotos de la marató,hi han zones que m'en recordo d'haver rodat,com la zona de l'ermita que no m'enrecordo com es diu o la pujada pedregosa,llàstima que era un Diumenge i en plenes festes i em va ser imposible asistir.A veure la próxima vegada.

jaumetal
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 598
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Diumenge 4 Gener Marató per el Valles - Página 7 Empty Re: Diumenge 4 Gener Marató per el Valles

Mensaje por Marionabtt Miér 07 Ene 2009, 01:04

Ada escribió:
Marionabtt escribió:
Ada! Ahir vaig flipar veien-te baixar per l'última baixada abans d'agafar el camí del riu...sempre me la quedo mirant aquesta baixada i tu com si res te la vas baixar...si ja dic jo que necessito un curs...

Ei Mariona, doncs ara que ho he provat m'agrada mcgreen mcgreen ! Ja veuràs, el pròxim dia tira-t'hi, fa més respecte des de dalt que no pas un cop hi ets! Em sembla que a la Trinxa-Prehistòrica tindrem llocs per practicar...

Ja ho provaré mcgreen mcgreen Doncs si, si, a la Trinxa hi ha corriols per esmorzar, dinar i sopar, segur que practicarem bastant

Per cert, avui en vistes a que estava per nevar, hem agafat el "tractoret" i hem anat cap a Matadepera, i hem passat per Can Robert, la masia per on vam passar el diumenge i mireu que blanquet estava:

Diumenge 4 Gener Marató per el Valles - Página 7 Cimg0822vn8
Diumenge 4 Gener Marató per el Valles - Página 7 W320
Marionabtt
Marionabtt
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 430
Edad : 45
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Diumenge 4 Gener Marató per el Valles - Página 7 Empty Re: Diumenge 4 Gener Marató per el Valles

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 7 de 7. Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.