100 Km BTT "Camins de les Guilleries"

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Re: 100 Km BTT "Camins de les Guilleries"

Mensaje por Marionabtt el Dom 26 Abr 2009, 23:57

Ei, com ha anat el "Mordor" ????

Marionabtt
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 430

Ver perfil de usuario

Mensaje por Ada el Lun 27 Abr 2009, 01:32

Hola.... Mordor es mucho Mordor i amb la que ha caigut....
Hem sortit amb núvols, a la meitat de la primera pujada ha començat a ploure fortet, més endavant ens ha caigut una pedregada amb vent que déu n'hi do i ha sortit una mica el sol, llavors jo ho he hagut de deixar estar era el km 46, era la segona vegada que punxava, hem intentat canviar dues vegades la càmera (amb l'ajuda del Santi) una que hem demanat i una altra que duiem que no xutava bé, al final se'ns ha petat 2 vàlvules, ens hem quedat els últims i no en podíem demanar a ningú, així que hem desistit i hem comensat a patejar, llavors ha arribat el cotxe escombra, a mi m'ha escombrat i el Santi ha decidit intentar arribar a temps al control de pas, així que tot i els xàfecs que han caigut, ha recuperat molt i ho ha aconseguit!

Felicitar també el Totgas que també ha estat finisher!
Jo amb mal gust de boca.. hauré de tornar-hi l'any vinent, però que no plogui please, que ja ens estan sortint escates!

Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431

Ver perfil de usuario

Mensaje por doo4ever el Lun 27 Abr 2009, 01:50

Ada escribió:Hola.... Mordor es mucho Mordor i amb la que ha caigut....
Hem sortit amb núvols, a la meitat de la primera pujada ha començat a ploure fortet, més endavant ens ha caigut una pedregada amb vent que déu n'hi do i ha sortit una mica el sol, llavors jo ho he hagut de deixar estar era el km 46, era la segona vegada que punxava, hem intentat canviar dues vegades la càmera (amb l'ajuda del Santi) una que hem demanat i una altra que duiem que no xutava bé, al final se'ns ha petat 2 vàlvules, ens hem quedat els últims i no en podíem demanar a ningú, així que hem desistit i hem comensat a patejar, llavors ha arribat el cotxe escombra, a mi m'ha escombrat i el Santi ha decidit intentar arribar a temps al control de pas, així que tot i els xàfecs que han caigut, ha recuperat molt i ho ha aconseguit!

Felicitar també el Totgas que també ha estat finisher!
Jo amb mal gust de boca.. hauré de tornar-hi l'any vinent, però que no plogui please, que ja ens estan sortint escates!

Un altre vegada serà! Segur q has fet lo imposible! El recorregut que tal? Molt dur o que?

doo4ever
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 121

Ver perfil de usuario

Mensaje por pujaremcomamics el Lun 27 Abr 2009, 16:44

Acostuma a ser dura de collons. Jo hi vaig anar una vegada farà ja quatre o cinc anys, vaig passar el tall pels pels i vaig acabar, però, des d'alesohores ença encara no m'ha coincidt el tenir un punt de forma suficient per poder acabar-la (m'emprenyaria molt no passar el punt de tall) amb garanties. Espero poder tornar-hi abans de ser massa vell.

pujaremcomamics
SALTA TRIALERAS
SALTA TRIALERAS

Cantidad de envíos : 337

Ver perfil de usuario

Mensaje por armandsan el Lun 27 Abr 2009, 21:19

Quina llastima primer pel mal temps, la veritat que portem una ratxa de pluges que es una pasada. I una ruta que de per si es molt complicada la coverteix en epica.
Y despres per tindre que abandonar per una averia aixi, per quedarte sense cameres, ja es mala sort.
Mirat´ho pel costat bo aixi l´any que be tens escusa per tornar-hi.
Espero que l´any que ve estar en millor forma fisica i poder anar-hi tambe, que amb lo que he llegit aquest any sobre la proba tinc ganes de tastarla.

armandsan
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1189

Ver perfil de usuario

Mensaje por DiamondBack el Lun 27 Abr 2009, 23:43

Hey però que us passa que teniu el BonoPluja en exclusiva....jeje.. no m'imagino les baixades de les fotos amb fang relliscós ...bufff... soy uns aventurers. Enhorabona als tres.

DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411

Ver perfil de usuario http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Mensaje por Rolink el Mar 28 Abr 2009, 14:46

Ada,
tubelees ja a les teves llantes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enhora bona al Santi, ja imagino com va suar...

Rolink
CAPITAN PEDALES
CAPITAN PEDALES

Cantidad de envíos : 874

Ver perfil de usuario

Mensaje por Marionabtt el Mar 28 Abr 2009, 15:35

Només faltava que ús caigués una pedregada affraid , deu ni do quina mala sort amb el temps, i les averies mecàniques... segur que sino hagués estat per el coi de càmeres l'haguessis acabada ...
Enhorabona Santi !!!

Marionabtt
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 430

Ver perfil de usuario

Mensaje por Ada el Mar 28 Abr 2009, 16:11

Rolink escribió:Ada,
tubelees ja a les teves llantes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enhora bona al Santi, ja imagino com va suar...

Rolink si el mes fort és que en duia fins el diumenge anterior que va descellar el tubeless de la roda del davant i vem posar-hi una càmera, la setman passada no vem tenir temps de tornar a muntar el tubeless i ja veus No No ...

Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Ver perfil de usuario

Mensaje por Ada el Mar 28 Abr 2009, 16:14

doo4ever escribió:

Un altre vegada serà! Segur q has fet lo imposible! El recorregut que tal? Molt dur o que?

Dani, el Santi o el Totgas que el van fer sencer t'ho explicaran millor però la part que vaig fer jo, el circuit em va agradar força, és molt més ciclables que el Guilleries Express :cheers: :cheers: . Evidentment les pujades eren dures però eren per pista, no per GR entre pedres i les baixades eren molt guapes, és clar que hi havia algun tros que havia de fer-lo a peu, però la trialera de baixada al pantà de Susquesa va estar molt bé! Això sí vem passar per 3 o 4 tallats com els de la foto que sort que anava amb gent i ens passavem les bicis que sinó...

Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Ver perfil de usuario

Mensaje por totgas el Miér 29 Abr 2009, 21:37

Bueno al final puedo conectarme, decir que este domingo me lo he pasado en grande a pesar de que para muchos ha sido una de "Les Guilleries" más duras, ha sido un jornada de autentico BTT, duro pero muy autentico, la verdad que ya sabia donde me metia, incluso ya me inscribi sabiendo que lloveria ¿y que más da?, la finalidad era unicamente acabarla, me lo tome con tranquilidad, no tome muchos riesgos bajando, pare a almorzar, comer, en todos los avituallamientos (que eran muchos y completos), estuve ayudando a varios compañeros con problemas mecanicos, yo también tuve mis averias, como casi todos, y a pesar de todo entre en una digna posición 37 de los 75 que logramos acabar, creo que eramos 180 inscritos, y eso que entre los diez primeros estaba la flor y nata de las maratones. Decir que poco a poco voy recuperando la forma y este domingo me he encontrado muy bién
Los detalles cuando encuentre tiempo los pondre en el blog.
Saludos

P.D., creo que el proximo año repetire

totgas
SALTA TRIALERAS
SALTA TRIALERAS

Cantidad de envíos : 210

Ver perfil de usuario

Mensaje por Contenido patrocinado Hoy a las 09:55

Contenido patrocinado

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba