FORO GALLETERO BTT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La meva cronica

+4
DiamondBack
riscky
jaumetal
mariocant
8 participantes

Ir abajo

La meva cronica Empty La meva cronica

Mensaje por mariocant Lun 28 Sep 2009, 13:42

Hola gent,
Jo us faig la meva crònica tot i que ja ampliaré en el meu blog: bixiclistas.blogspot.com

Arribo força d'hora i un cop amb el dorsal, ja em començo a trobar amb gent coneguda i saludar a uns i altres. En principi havia decidit sortir sol i anar al meu ritme, però cagada! decideixo a última hora esperar a la gent de Cardona per anar a ritme amb ells, ja que alguns d'ells porten un bon ritme i potser em va be. Son les 7:50 i encara estan al cotxe acabant de preparar-se i decideixo anar cap a la cua, i em poso a la meitat del grup.
Traca inicial, i em poso a fer un sprint/slalom per anar guanyant posicions. Per sort no agafo cap tap, tret d'unes mínimes retencions (sense arribar a parar) en el primer sender del dia. He de fer molt d'esforç per arribar a estar entre els 80 o 90 en els primers 30-35 Kms i això em passarà factura en els últims Kms, però el cos em deia en aquell moment que havia de tirar.
Cap al Km. 50 ja estem arribant a Cardona amb unes vistes increïbles del Castell, i després d'una baixada arribem al avituallament a on em rebem amb aplaudiments i crits de suport (i es que algun avantatge tenia córrer a casa, no?) allà em trobo gent coneguda que ha vingut a donar-nos ànims. Em comenten que vaig cap als 100 i que de Cardona de moment vaig el primer (i els que els altres han sortit des de darrera del tot). A partir d'aquí pugem per la riera de Navel un tram sense molta inclinació, però que va fent pujades i baixades i es força trenca cames. Jo sabia que venia la pujada a Serrateix i com ja l'he fet unes quantes vegades, decideixo baixar el ritme en aquesta pujada de casi 7 Kms. Tot i anar lent, veig que supero alguns bikes (i es que la fatiga es per tots..) un cop fet el cim, un altra vegada em trobo els 'cifosi' i tota la penya ciclista de carretera de Cardona cridant-me i donant-me ànims. Quin "subidon", et dona unes forces extres ja en el Km. 70 (que només duraran uns minuts, però ja es alguna cosa). Paro al avituallament i continuo amb el plat tota la baixada i alguns Kms plans fins a l'ultima pujada del dia. Aquí les forces ja van més justes, però trobo un ritme còmode que em permet anar passant més bikers. Un cop a dalt, un altre avituallament a on paro i entre que omplo els bidons i menjo una taronja, em passen com 10 o 15 ciclistes (joder, i es que no es pot ni parar...).
Ara ja estan, queden els kms. més fàcils, però tot i que intento rodar amb plat les forces ja no son les mateixes i quan al principi robada a 30-32 ara ja només son 25-27.. Finalment en els últims Kms ja arribant a Navarcles, apareixen alguns bikes per darrera, que no se d'on van sortir, perquè no els veia i em passen ben be 8 bikers. Alguns fins i tot m'esprinten per guanyar alguna posició i jo penso que ja s'ho faran, que no em ve de dos o tres posicions.

Al final consentíssim, he complet de lluny el que m'havia proposat. La meva idea inicial era fer-ho en unes 6h i això segurament seria quedar entre els 160 i 200 i al final:

Temps: 5:40h (en el meu crono era de 5:38, però no ens barallarem amb l'organització)
Pos: 108

Com he dit estic molt content, però ara un cop acabada penses que ho podria haver millorat sortint més al davant (crec que podria haver guanyat uns 8-10 minuts, no tan sols per la posició, sinó per l'estalvi d'energia inicial per guanyar posicions..) i el temps que vaig haver de parar unes 7-8 vegades per pujar el seient que m'anava baixat.

Tot que alguns em van aconsellar no estrenar la bici el mateix deia de la cursa, per temes posturals, per les rodes fetes tubuless només un dia abans, no podia deixar la bici nova al garatge i córrer amb la vella, i finalment crec que em va anar força be. Les baixades no van tan ràpides com podien haver sigut ja que els frens (tot i frenar poc per que son nous) frenaven 4 vegades més que els meus.. per la resta, la bici genial.

Felicitats a la resta, ja que cadascú va guanyar la seva pròpia batalleta. I el Dani, simplement es una màquina! crec que em posaré un poster seu a l'habitació..(es broma!!)

Per cert, la samarreta no es tan cutre i crec que serveix per alguna cosa més que per fer draps. Es tècnica i tot i no ser un mallot, no està malament.

De tota la marxa, el que més m'ha agradat es el massatge final, amb tres noies fent el massatge alhora....

Ostres, per voler fer només un petit resum, crec que m'he passat..
mariocant
mariocant
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 95
Edad : 51
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 03/01/2009

http://www.bixiclistas.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

La meva cronica Empty Re: La meva cronica

Mensaje por Invitado Lun 28 Sep 2009, 13:47

Bona crónica!! Encara em fareu venir ganes de tornar a fer alguna cursa.

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

La meva cronica Empty Re: La meva cronica

Mensaje por jaumetal Lun 28 Sep 2009, 14:03

enhorabona , fer 100kms amb corriols en menys de 6 hores está realment molt bé .

jaumetal
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 598
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

La meva cronica Empty Re: La meva cronica

Mensaje por mariocant Lun 28 Sep 2009, 14:05

Ostes veig que he obert un post a part del de la Selenika... Algú ho pot posar en el post que ja existeix per la Selènika???

Una noticia sobre la marxa: http://www.regio7.cat/esports/2009/09/28/esports-roger-argelaguer-regna-selenika-historica/47312.html
mariocant
mariocant
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 95
Edad : 51
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 03/01/2009

http://www.bixiclistas.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

La meva cronica Empty Re: La meva cronica

Mensaje por riscky Lun 28 Sep 2009, 14:42

Makinote Mario!!!
debe ser la nueva montura, que por cierto tengo ganas de ver.
Asi que ya jubilaste mi vieja rueda, no? mcgreen

riscky
CAPITAN PEDALES
CAPITAN PEDALES

Cantidad de envíos : 626
Edad : 51
Localización : Montcada city
Fecha de inscripción : 26/05/2008

http://www.ricky72.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

La meva cronica Empty Re: La meva cronica

Mensaje por mariocant Lun 28 Sep 2009, 14:58

Pues si, tu rueda quedarà en mi vieja bici, pero nada de jubilarla, la dejaré en Cardona para los fines de semana que suba para allà i que de paso tambien pueda aprovechar mi hermano.

Ya tengo las fotos y solo me falta tener un poco de tiempo para enseñaros la bici en el post que ya hay para estos temas..
mariocant
mariocant
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 95
Edad : 51
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 03/01/2009

http://www.bixiclistas.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

La meva cronica Empty Re: La meva cronica

Mensaje por DiamondBack Lun 28 Sep 2009, 17:29

Enhorabona Mario, em sembla un temps fabulos i si a mes tens en compte que estrenaves bici, doncs fora de serie ....jeje... igual que el Dani.
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

La meva cronica Empty Re: La meva cronica

Mensaje por doo4ever Lun 28 Sep 2009, 20:27

Quina crònica mes currada! El temps que vas fer estrenant bici té molt merit! He vist els temps del tres primers i m'he quedat parat, el primer 4:38, segon 4:44 i tercer 4:53, jo al final vaig fer 5:19 pos.49, no m'esperava aquest temps ni posició perquè durant la cursa tenia dubtes si el ritme que portava era bo o anava lent, això si, vaig apretar tota la cursa, parant a tots els avituallaments menys l'últim, al final molt content millorant les posicions de les altres 2 participacions. Enhorabona a tots!
doo4ever
doo4ever
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 121
Edad : 48
Localización : Sentmenat
Fecha de inscripción : 17/03/2009

Volver arriba Ir abajo

La meva cronica Empty Re: La meva cronica

Mensaje por Marionabtt Lun 28 Sep 2009, 20:30

Enhorabona Mario!!!! :cheers: Quan vam estar parlant sabia que t'havia anat bé però no vam comentar la posició ni el temps, o no t'ho vaig preguntar...tu igual que en Dani, heu arrassat amb el cronòmetre!!! Un bon dia per estrenar la bici, segurament si l'haguessis estrenat abans potser t'haguessis acostumat ja al tacte dels frens, posició i segur que d'aquí a uns dies notaràs encara més el canvi.
Marionabtt
Marionabtt
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 430
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

La meva cronica Empty Re: La meva cronica

Mensaje por mariocant Lun 28 Sep 2009, 22:24

ostres em sap greu obrir un Post separat del anterior de la Selènika!! Com he dit abans si algú te privilegis d'administrador, millor que posi aquests pots dintre del post ja obert per la Selènika.

Dani, com vas poder comprovar el teu ritme va ser molt bo. Pensa que els tres primers son uns màquines que a més en el cas del primer Roger Argelager, es de Manresa i coneix el terreny. Ho torno a repetir, Ets un màquina!!

Gràcies a tots, però crec que tots els que vam participar vam superar les nostres batalles personals, uns perque no havien dormit i tenien mals de panxa, altres per millorar el seu temps de l'any anterior, en definitiva el que compte es l'esperit de millorar i de sacrifici que te cadascú.
mariocant
mariocant
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 95
Edad : 51
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 03/01/2009

http://www.bixiclistas.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

La meva cronica Empty Re: La meva cronica

Mensaje por dr.voll Lun 28 Sep 2009, 23:20

Weno, tu Mario y el Dani habeis dejao el pavellon bien alto, hablar de los tiempos de los primeros es hablar de unos fuera de serie, yo a pesar de tener, podria decir que el peor dia que he tenido en una maraton, tampoco he tenido ninguna pajara ni dolor de piernas ni se me atragantó ninguna subida, por lo que tampoco me fué del todo mal la ruta. A mi particularmente no me gusta salir a correr en la bici, pero un dia es un dia, y esta salida es quizas para eso. Asi que si la vuelvo a hacer espero tener mejor dia y mejorar tiempos. pues enga, espero que nos juntemos todos pronto para seguir disfrutando de la bike, y Mario, cuida bien la bike que tiene que durarte muxo, salud
dr.voll
dr.voll
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 423
Edad : 52
Fecha de inscripción : 27/05/2008

Volver arriba Ir abajo

La meva cronica Empty Re: La meva cronica

Mensaje por Ada Mar 29 Sep 2009, 21:35

Molt bona crònica Mario, però m'has deixat una mica preocupada... se't baixava la tija del sillin? Has canviat algo o és la d'origen? jo aquest problema el tinc amb la Orbea i pensava que ara ho solucionaria d'una vegada...

Vaya temps que veu fer tots plegats! en dos paraules IM - PRESIONANTE!
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

La meva cronica Empty Re: La meva cronica

Mensaje por mariocant Mar 29 Sep 2009, 21:59

Hola Ada,
La tija es la d'origen, però el problema es simplement d'ajust, ja que entre la tija i el seient es posa un greix que ajuda a que quedi ben fixada i amb només un dia suposo que el greix no ha fet massa efecte. Per altra banda la tanca de la tija no es de cargol allen, si no que es pot obrir i tancar amb la ma, i suposo que a la botiga per curar-se en salut no l'havien apretat gaire.
Avui he passat per la botiga i m'ho han apretat una mica més i han afegit mes greix i sembla que ara de moment va be.
Quan t'arriba??
mariocant
mariocant
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 95
Edad : 51
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 03/01/2009

http://www.bixiclistas.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

La meva cronica Empty Re: La meva cronica

Mensaje por Ada Mar 29 Sep 2009, 22:57

mariocant escribió:Hola Ada,
La tija es la d'origen, però el problema es simplement d'ajust, ja que entre la tija i el seient es posa un greix que ajuda a que quedi ben fixada i amb només un dia suposo que el greix no ha fet massa efecte. Per altra banda la tanca de la tija no es de cargol allen, si no que es pot obrir i tancar amb la ma, i suposo que a la botiga per curar-se en salut no l'havien apretat gaire.
Avui he passat per la botiga i m'ho han apretat una mica més i han afegit mes greix i sembla que ara de moment va be.
Quan t'arriba??

Espero que aquesta setmana!
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

La meva cronica Empty Re: La meva cronica

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.