FORO GALLETERO BTT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

+4
La Noe
jaumetal
armandsan
mariocant
8 participantes

Ir abajo

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700) Empty Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

Mensaje por mariocant Lun 02 Mar 2009, 20:58

Hola gent, soc el Mario i alguns em recordareu de la marató pel Vallés que van preparar l'Ada i el Santi.

Be, doncs ja fa uns mesos que em passa pel cap fet aquesta ruta: Sabadell - Cardona, i es que actualment visc a Sabadell, però el meu poble de tota la vida es Cardona. Es per això que em fa molta il·lussió fer aquesta ruta, a més he anat tantes vegades amb cotxe de Sabadell a Cardona, que un dia vaig pensar, i per que no en bici i a més per muntanya.

Doncs ja fa dies que miro mapes, rutes, em barallo amb el Compegps, busco tracks d'altres bikers... i finalment crec que ja tinc una ruta definitiva.
Finalment crec que surt una bona marató, 100 Kms i 3.700 (com a mínim això diu el Ibpindex). Suposo que mirant alternatives es podria reduir una mica el desnivell però ja que ens posem que sigui de debò..

En principi estic decidit a fer aquesta ruta entre Març i principis d'Abril i estic plantejant ja algunes dates, però dependrà de qui es vulgui apuntar i la seva disponibilitat.
M'ha dit molta gent que fer una sortida així tot sol, podria ser 'relativament' perillós, així que animo a qui vulgui compartir amb mi aquesta ruta a fer-me companyia.

Se que logisticament es una ruta complexa, ja que no es circular i Cardona no te tren, i per tant s'hauran de fer invents per tornar, però us animo a que passeu un cap de setmana pel meu poble amb les parelles o famílies os implement busquem alternatives per tornar.

Dates proposades:
- 28/3/2009
- 4/4/2009

Tinc el track al wikilok i al meu blog: www.bixiclistas.blogspot.com


Track al Wikiloc: (Aquí dona 3.167 de desnivell)

Espero que algú s'animi a fer-me companyia ja que la ruta es molt guapa.

Si aquest dissabte no plou, faré una miqueta més de la meitat del recorregut per veure que tal. Sabadell-Santpedor.

Vinga ànims!!! (Santi, Ada, vosaltres em vau comentar que igual us animaveu....)


Última edición por mariocant el Mar 10 Mar 2009, 16:03, editado 4 veces
mariocant
mariocant
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 95
Edad : 51
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 03/01/2009

http://www.bixiclistas.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700) Empty Re: Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

Mensaje por armandsan Lun 02 Mar 2009, 21:40

Te bona pinta i la zona no la conec, si em cuadra la data segur que vinc.
Certament no es recomanable fer una sortida d´aquestes sol, t´ho dic per experiencia, qualsevol problema es multiplica quan vas sol i sobretot per zones que no son tan frecuentades per ciclistes.
La distancia i el desnivell no esta malament, pero vec complicada la logistica per la tornada, jo aquest any ja tinc concedits 3 bonobicis de cap de setmana i vec molt complicat que m´en concedexin un altre.
S´hauria de buscar alguna estacio propera per tornar, encara que es tingin que fer 30 o 40 km mes

armandsan
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1189
Edad : 57
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700) Empty Re: Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

Mensaje por jaumetal Lun 02 Mar 2009, 22:10

com heu dit la tornada està malament,de Cardona a Manresa(que em sembla que és on està el tren de més aprop) hi han uns 30kms.Les dates que proposes tampoc són molt propícies ja que encara es fa de nit massa aviat,no obstant aquest Dissabte si fas fins a Santpedor ja tindrem bones referencies de temps per decidir qué es pot fer,jo només disposo d'un dia.

jaumetal
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 598
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700) Empty Re: Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

Mensaje por mariocant Lun 02 Mar 2009, 22:19

Be,
Com diu el Jaume, la població amb tren més propera es Manresa a 30 kms (no es pla així que el desnivell encara pujaria una mica..)
Hi ha un altre opció que es un bus Alsina Graells.
CARDONA BARCE/NORD 17:14 19:00 12,75€ - amb parades a Suria, Callus, Manresa, Terrassa, Sabadell, Barcelona(Nord)
Podria ser un altre opció.

Dates possibles:
Dissabte 28/3
Dissabte 4/4
mariocant
mariocant
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 95
Edad : 51
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 03/01/2009

http://www.bixiclistas.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700) Empty Re: Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

Mensaje por La Noe Lun 02 Mar 2009, 22:29

Estaré al loro What a Face
La Noe
La Noe
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 54
Edad : 243
Localización : Lost in the mountain
Fecha de inscripción : 19/02/2009

http://locurasdelanoe.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700) Empty Re: Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

Mensaje por Ada Mar 03 Mar 2009, 00:59

Ei Mario! Per fi t'hi has llançat!
Doncs si ens va bé el dia compta amb nosaltres, el tema de la logística és complicat, li he dit al Santi que volia fer una ruta cap a Cardona i que necessitava que em vingués a buscar amb el cotxe, però resulta que diu que també ve! Ves quina cosa! mcgreen mcgreen
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700) Empty Re: Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

Mensaje por DiamondBack Mar 03 Mar 2009, 11:40

Lo del desnivel con el ibp es un poco engañoso porque no filtra desniveles y acumula todo, así que si el GPS no tiene altímetro barométrico le puedes quitar un buen puñado de metros de desnivel.

Por allí andaremos a ver que tal esas fechas.
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700) Empty Re: Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

Mensaje por Pedaleitor Mar 03 Mar 2009, 15:02

Me gustaria acompañaros, que la ruta pinta muy bien, pero veo complicada la vuelta para llegar a casa a una hora decente.
Me estoy pensando la opción de acompañaros hasta Santpedor y volver por Artés, Monistrol y Sant Llorenç...ya veremos!!!

Pedaleitor
SALTA TRIALERAS
SALTA TRIALERAS

Cantidad de envíos : 341
Edad : 114
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700) Empty Re: Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

Mensaje por mariocant Miér 11 Mar 2009, 01:15

Hola companys,

Com us havia dit, finalment dissabte estava disposat a fer una prèvia d'un tros de la ruta, exactament fins a Santpedor.

Així que, finalment tot sol, dissabte al matí em llevo, acabo de posar greix a la cadena, gps, comptaquilòmetres, entrepà, aigua, tot a punt.
Surto de Sabadell a les 7:50.

El cas es que vaig anar més ràpid del que tenia planejat, tot i que la ruta no es tot pista, si no que vaig trobar senders tant de pujada com de baixada finalment arribo a Santpedor a les 12:15h.
Havia quedat amb la dona que em passaria a buscar a les 13:30 per portar-me fins Cardona, però vaig decidir que ja posats, continuava per fer la ruta sencera.
O sigui que finalment jo solet (en realitat em van acompanyar el Calamaro, Kiko Veneno, the Cure i altra gent, però aquests si tenia un problema no crec que m'haguessin ajudat) vaig fer la ruta sencera fins a Cardona.
No vaig tenir problemes, tret de mal de genoll que em va començar en unes rampes molt dures cap al Kilòmetre 92 i ja no em va abandonar fins a casa.

Les dades de la Ruta:
108 Kms
Hora sortida: 7:50 - Hora arrivada: 15:38
Total: 7:48 min - 6:31 pedalant (1:17 parat - entrepà, fotos, aigua, obrir/tancar tancats de les vaques...)
Vel mitja total: 12,8 - Vel. mitja rodant: 14,9
Desnivell: 2.500 Segons el Gps (Garmin etrex Vista Hcx), 2.888 segons el "perfils" i 2.863 segons Wikiloc i 3.946 segons IBPindex).

Be, jo ja he complert un repte personal que feia temps que em feia ballar el cap. Ara el dia que vulgueu ho podem fer junts
.
Jo havia proposat el 28/3, però el problema de la tornada el tindrem aquesta data o qualsevol altre.
Com us vaig dir l'únic BUS es a les 17:14 i si s'escapa 'cagadeta'. L'altre opció es anar des de Cardona a Manresa, però per la carretera jo no us ho aconsello i per pista hi han diversos tracks, però serien uns 35-40 Kms més i 1.300-1.500 de desnivell com a màxim.

Be, ara tenim més dades, tot i que el temps que he trigat no se si ens serveix de referencia ja que en grup sempre es va més lent i sempre hi ha algú que punxa o te algun problema. Jo no vaig tenir cap problema i a més els primer kilòmetres potser els vaig fer una mica forts. Vaig arribar a Rellinars en 1:35h.

No m'enrotllo més que el resum de la ruta i les fotos ja le fet al meu blog:
www.bixiclistas.blogspot.com

El track: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=315514
mariocant
mariocant
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 95
Edad : 51
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 03/01/2009

http://www.bixiclistas.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700) Empty Re: Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

Mensaje por DiamondBack Miér 18 Mar 2009, 11:25

Molt chules les fotes amb molt bones vistes ... ja veig que el The Cure t'han acompanyat fins al teu Blog....jeje

El 28/3 tenim una prèvia Llançà-Tordera , així que serà difícil. Si proposes una altre data segur que s'hi apuntant uns quants, jo almenys amb la variant fins a Manresa.
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700) Empty Re: Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

Mensaje por Gralla Miér 18 Mar 2009, 15:11

Después de leerte y de ver las fotos tan guapas solo puedo decirte que peazo de huev....s que tienes echarte tu solo al monte ja ja ja, y lo segundo para cuando la hacemos ja ja ja ja
Gralla
Gralla
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 27
Edad : 54
Localización : En casa o Btteando por la montaña
Fecha de inscripción : 21/01/2009

Volver arriba Ir abajo

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700) Empty Re: Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

Mensaje por mariocant Miér 18 Mar 2009, 21:49

DiamondBack escribió:Molt chules les fotes amb molt bones vistes ... ja veig que el The Cure t'han acompanyat fins al teu Blog....jeje

El 28/3 tenim una prèvia Llançà-Tordera , així que serà difícil. Si proposes una altre data segur que s'hi apuntant uns quants, jo almenys amb la variant fins a Manresa.

Si, tantes hores sol, com a mínim la companyia de the cure.jejeje
Ja vaig comprovar que la logística es complicada, però ara que canviaran l'hora i amb més temps, i veien que esteu fets uns màquines, es podria allargar fins a Manresa (jo em quedaria a Cardona), que podrien sortir uns 40 kms més per muntanya i 1.200 de desnivell més en total uns 150 Kms i 3.400.

Sobre la data, crec que podríem buscar algun dia cap al juny. Potser penseu que falta molt pel Juny, però es que espero ser pare cap a la primera setmana de Maig, pel que no em puc enredar en setmanes pròximes en aquesta (ja siguin anteriors o posteriors).
M'agradaria venir a la previa LLança-Tordera, però no m'atreveixo a marxar molt lluny i sense un transport molt a prop, per si al Jan (el meu esperat petit) li dona per treure el cap abans d'hora.

Gralla,
No estaba solo en el monte, estaba rodeado de naturaleza,jejeje.

Sobre la fecha, o bien lo hacemos la primera de abril, o por mi parte nos iriamos a Junio, pero es question de ver lo que dice la gente..
mariocant
mariocant
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 95
Edad : 51
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 03/01/2009

http://www.bixiclistas.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700) Empty Re: Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

Mensaje por armandsan Miér 18 Mar 2009, 22:10

Despres mirare d´obrir un calendari per posar una mica de ordre a les sortides que tenim pendents, i anant bucantlis datas.
Al juny en principio sol tenim les 24 hores.
Jo tambe voto per tornar fins Manresa a agafar el tren.

armandsan
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1189
Edad : 57
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700) Empty Re: Sabadell - Cardona (100Kms - 3.700)

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.