FORO GALLETERO BTT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

+4
armandsan
Santi
doo4ever
cresteum
8 participantes

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ir abajo

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Empty Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

Mensaje por cresteum Dom 12 Abr 2009, 22:59

ok a les 8:30 al pla dels maduixers, (que es on acaba l'asfalt i comença la ctra. de les aigües.
si plou no ,que encara arrastro el refredat.
et paso el telf per privat, per si no el tens.
cresteum
cresteum
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 190
Edad : 54
Fecha de inscripción : 10/01/2009

Volver arriba Ir abajo

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Empty Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

Mensaje por DiamondBack Dom 12 Abr 2009, 23:06

cresteum escribió:ok a les 8:30 al pla dels maduixers, (que es on acaba l'asfalt i comença la ctra. de les aigües.
si plou no ,que encara arrastro el refredat.
et paso el telf per privat, per si no el tens.

Ok si no plou ens veiem allà....

Tú saps on es Joan?
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Empty Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

Mensaje por Beatle Dom 12 Abr 2009, 23:24

ok, sí que se on es, el que no crec que vingui scratch

demà prefereixo sortir nomes una estoneta al migdia amb la flaca perque no vull matinar tant ni enfangarme (digueu-me tiquismiquis, jejeje). De totes maneres si porteu GPS minteressa molt saber dels corriols! :-)
Beatle
Beatle
CAPITAN PEDALES
CAPITAN PEDALES

Cantidad de envíos : 706
Edad : 39
Localización : Sant Joan Despí
Fecha de inscripción : 29/05/2008

http://www.joanguillamat.com

Volver arriba Ir abajo

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Empty Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

Mensaje por DiamondBack Lun 13 Abr 2009, 00:05

Beatle escribió:ok, sí que se on es, el que no crec que vingui scratch

demà prefereixo sortir nomes una estoneta al migdia amb la flaca perque no vull matinar tant ni enfangarme (digueu-me tiquismiquis, jejeje). De totes maneres si porteu GPS minteressa molt saber dels corriols! :-)

Es per la teva zona així que per tú no crec que et sorprengui, de totes formes t'envio la que vaig fer el dimecres i li fas un cop d'ull.
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Empty Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

Mensaje por cresteum Lun 13 Abr 2009, 18:18

al final més de 70km i 1900 de desnivell. no està pas malament.
molt de fang. pero res que no tregui una ruixada de manguera!!
ens hem trobat amb el Santi i la Ada, i els hem ensenyat unes trialerillas...
Gracies Dani per la ruta, una pasada.
hi ha alguna foto, no? Wink
cresteum
cresteum
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 190
Edad : 54
Fecha de inscripción : 10/01/2009

Volver arriba Ir abajo

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Empty Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

Mensaje por Beatle Lun 13 Abr 2009, 18:47

eso eso, volem fotos! jo encara no he sortit, no paro de treballar! jajaja. imagino que d'aqui una estona escamparé la boira a fer unes voltes amb la flaca Razz
Beatle
Beatle
CAPITAN PEDALES
CAPITAN PEDALES

Cantidad de envíos : 706
Edad : 39
Localización : Sant Joan Despí
Fecha de inscripción : 29/05/2008

http://www.joanguillamat.com

Volver arriba Ir abajo

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Empty Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

Mensaje por Ada Lun 13 Abr 2009, 20:03

fotos?? n'hem fet 2, jejeje! I una en estàtic! com no n'hagin fet el Ferran i el Dani m'entre baixaven com bólidos pels corriols...

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Hpim8012
mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Hpim8013
I com que avui ha fet sol, ens hem guanyat una mona!!
mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Hpim8015
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Empty Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

Mensaje por Beatle Lun 13 Abr 2009, 20:05

jaajajajajaja, la del santi amb la mona es la millor de llarg!!!!!! :-)
Beatle
Beatle
CAPITAN PEDALES
CAPITAN PEDALES

Cantidad de envíos : 706
Edad : 39
Localización : Sant Joan Despí
Fecha de inscripción : 29/05/2008

http://www.joanguillamat.com

Volver arriba Ir abajo

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Empty Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

Mensaje por cresteum Lun 13 Abr 2009, 20:55

Beatle escribió:jaajajajajaja, la del santi amb la mona es la millor de llarg!!!!!! :-)
jajaja! i tant! mcgreen
ara ja no es porten les barretes, ara mones de Pasqua directament Laughing
cresteum
cresteum
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 190
Edad : 54
Fecha de inscripción : 10/01/2009

Volver arriba Ir abajo

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Empty Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

Mensaje por oettinger Lun 13 Abr 2009, 21:58

vaya vaya Santi, como haceis para mantener la linea con esas monassss!!!
Menuda ruta xula que os habeis pegado, me hubiese gustado hacer algo por aquí que hace tiempo que tengo Collserola un pelín olvidada ( a vosotros nos que os llevo mu controlaos jeje) pero esta semana me he cegao conla flaca y además con salidas también montadas de la noche a la mañana.
A ver si pa la próxima estamos por ahi.
oettinger
oettinger
CAPITAN PEDALES
CAPITAN PEDALES

Cantidad de envíos : 929
Edad : 41
Localización : Barcelona
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Empty Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

Mensaje por DiamondBack Lun 13 Abr 2009, 23:38

Bueno todavia me estoy recuperando del ritmo que me ha puesto Ferran, yo creo que iba dopado...jeje..., despues nos hemos encontrado a Ada i Santi y he pensado... a ver si la cosa se calma...y venga todos a tirar a saco mientras yo me arrastraba... al final me han salido 75Km i 2000md+ y las piernas me hechan humo cebrones...jeje

Quin tros de mona ... teniu per tot l'any chocolata...jeje
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Empty Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

Mensaje por cresteum Mar 14 Abr 2009, 11:59

DiamondBack escribió:Bueno todavia me estoy recuperando del ritmo que me ha puesto Ferran, yo creo que iba dopado...jeje..., despues nos hemos encontrado a Ada i Santi y he pensado... a ver si la cosa se calma...y venga todos a tirar a saco mientras yo me arrastraba... al final me han salido 75Km i 2000md+ y las piernas me hechan humo cebrones...jeje

Quin tros de mona ... teniu per tot l'any chocolata...jeje
jeje, si, i tu et venjaves a les trialeres, per cert, tornant a casa em va agafar "el senyor del mazo" i vaig haber de parar a menjar avellanes Razz .
una altra cosa: aquest diumenge hi ha una pedalada pel cap de creus, m'ha trucat un amic que viu per allà i m'hi apuntaré. algú més s'apunta( com tu tens casa allà) jo estaré tot el cap de setmana per la zona, amb la furgocampera... ho poso en un altre apartat, o que fem??
cresteum
cresteum
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 190
Edad : 54
Fecha de inscripción : 10/01/2009

Volver arriba Ir abajo

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Empty Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

Mensaje por DiamondBack Mar 14 Abr 2009, 13:37

cresteum escribió:
DiamondBack escribió:Bueno todavia me estoy recuperando del ritmo que me ha puesto Ferran, yo creo que iba dopado...jeje..., despues nos hemos encontrado a Ada i Santi y he pensado... a ver si la cosa se calma...y venga todos a tirar a saco mientras yo me arrastraba... al final me han salido 75Km i 2000md+ y las piernas me hechan humo cebrones...jeje

Quin tros de mona ... teniu per tot l'any chocolata...jeje
jeje, si, i tu et venjaves a les trialeres, per cert, tornant a casa em va agafar "el senyor del mazo" i vaig haber de parar a menjar avellanes Razz .
una altra cosa: aquest diumenge hi ha una pedalada pel cap de creus, m'ha trucat un amic que viu per allà i m'hi apuntaré. algú més s'apunta( com tu tens casa allà) jo estaré tot el cap de setmana per la zona, amb la furgocampera... ho poso en un altre apartat, o que fem??

Jo tinc un cap de setmana a tope... dissabte fem la previa de la volta al Montseny i diumenge tenim una KDD de foromtb amb l'Armand... encara estic aplacant els fums de la meva dona...jeje
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

mañana viernes dia 10...alguien está por aqui? - Página 2 Empty Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.