Sortides Vampires pel Vallès
+7
XaviBTT
Santi
dr.voll
Ada
Jami
armandsan
Marionabtt
11 participantes
Página 1 de 5.
Página 1 de 5. • 1, 2, 3, 4, 5
Sortides Vampires pel Vallès
Amb aquest títol fem referència a les nostres sortides nocturnes que fem amb els companys Mussols, intentem sortir com a mínim un cop a la setmana (normalment els dimecres), ara amb el bon temps intentem sortir dimarts i divendres amb ruta més llarga que arribem entrada ben entrada la matinada.
Acostumem a sortir a les 19:30-20:00h. aprox. per la zona de sabadell, castellar, st. quirze, terrassa i fem rutes curtes d'entre 20-30 km's aprox. per no tornar gaire tard a casa. Sempre impera el bon rotllo i el companyerisme, ens adaptem al ritme de tothom i sempre esperem a l'últim com ha de ser.
Animo a tothom que vulgui provar això de les nocturnes que s'apunti un dia i ja veurà com repeteix.
Saluts a tots.
Acostumem a sortir a les 19:30-20:00h. aprox. per la zona de sabadell, castellar, st. quirze, terrassa i fem rutes curtes d'entre 20-30 km's aprox. per no tornar gaire tard a casa. Sempre impera el bon rotllo i el companyerisme, ens adaptem al ritme de tothom i sempre esperem a l'últim com ha de ser.
Animo a tothom que vulgui provar això de les nocturnes que s'apunti un dia i ja veurà com repeteix.
Saluts a tots.
Marionabtt- TRAGAMILLAS
- Cantidad de envíos : 430
Re: Sortides Vampires pel Vallès
Nosaltres sortin dimarts i dijous, normalment per la serralada o Collserola alguna vegada hen arribat a la vostra zona remontant el ripoll. El dijous es el dia que ens juntem mes gent. Estaria be fer una kdd mig nocturna per la vostre zona. SALUTACIONS
armandsan- MR. BUNNY HOP
- Cantidad de envíos : 1189
Docns mira aquest divendres, o sigui demà i com el Vampirs no surten, jo m'en vaig amb els Falcons a St. Llorenç a degustar de nou els soparets de Ca'l Ramón.
Salut!
Salut!
Jami- APRENDIZ BIKER
- Cantidad de envíos : 161
ostras aixo es una nocturna, amb sopar i tot. Llastima que els divendres jugo a basket si no m´animaria a vindreKpullu escribió:Docns mira aquest divendres, o sigui demà i com el Vampirs no surten, jo m'en vaig amb els Falcons a St. Llorenç a degustar de nou els soparets de Ca'l Ramón.
Salut!
armandsan- MR. BUNNY HOP
Armand
Quan vulguis!
Un divendres dius als de basket que et fa mal el genoll....i ale! a sopar a Ca'l Ramón (val la pena, t'ho ben aseguro).
On jugues a Basquet? jo vaig a veure si enganyo als del Basquet St Quirze....
Salut!
Quan vulguis!
Un divendres dius als de basket que et fa mal el genoll....i ale! a sopar a Ca'l Ramón (val la pena, t'ho ben aseguro).
Salut!
Jami- APRENDIZ BIKER
jugo a Badalona, tenim una pista agafada tots els divendres de 9 a 10. En plan veterano pero m´ho paso molt be que es lo principal. De totes maneres un divendres que sortiu vindre a fer una nocturna d´aquestas amb sopar, que te molt bona pintaKpullu escribió:Armand
Quan vulguis!
Salut!
armandsan- MR. BUNNY HOP
Armand
T'agafo la paraula!!! Ja veuràs que bé que ens tracten a Ca'l Ramón de St Llorenç!!
La butifarra negra està de vici!!!
Salut!
T'agafo la paraula!!! Ja veuràs que bé que ens tracten a Ca'l Ramón de St Llorenç!!
La butifarra negra està de vici!!!
Salut!
Jami- APRENDIZ BIKER
Ei Joan! Doncs les nocturnes, ara fa molts dies que no sortim cap al Puig de la Creu de nit, estaria bé torar a començar...
Marionabtt- TRAGAMILLAS
Aixo a veuer quan monteu un nocturna per la vostra zona, avui hem anat fins Castellar pero haguesi estat be rematar-ho pujant al puig de la creu, per cert que mai he estatMarionabtt escribió:Ei Joan! Doncs les nocturnes, ara fa molts dies que no sortim cap al Puig de la Creu de nit, estaria bé torar a començar...
armandsan- MR. BUNNY HOP
Doncs aixo està fet!!!! El pròxim día que vingueu podem quedar a algún lloc del riu, si sabeu més o menys quant tardeu, i ens en anem al Puig de la Creu, a mi m'agrada molt pujar-hi de nit, i fa mooolts dies que no hi pujo.
Marionabtt- TRAGAMILLAS
Donç a veure si pel dijous vinent montem una pujada al puig de la creuMarionabtt escribió:Doncs aixo està fet!!!! El pròxim día que vingueu podem quedar a algún lloc del riu, si sabeu més o menys quant tardeu, i ens en anem al Puig de la Creu, a mi m'agrada molt pujar-hi de nit, i fa mooolts dies que no hi pujo.
armandsan- MR. BUNNY HOP
Pujada normal o pujada per rampes????? Jo no dic res i ja us trobareu amb la sorpresa, je je jje
Marionabtt- TRAGAMILLAS
donç consegueix el bonobici pel dijousJoan B escribió:Donç no ho deixem, que en tinc ganes!
armandsan- MR. BUNNY HOP
armandsan escribió:donç consegueix el bonobici pel dijousJoan B escribió:Donç no ho deixem, que en tinc ganes!
vale!
Invitado- Invitado
Què, com ho tenim això???? Hi haurà nocturna?Com van aquests bonobicis?
Marionabtt- TRAGAMILLAS
Es clar que ja nocturna el dijous, amb les ganes que tinc de coneixer el Puig de la creu encara que sigui a les fosquesMarionabtt escribió:Què, com ho tenim això???? Hi haurà nocturna?Com van aquests bonobicis?
Entre les 19.50 i les 20.00 estarem al pont de la Salut, Penjare uns mapes perque vegeu per on venim per si voleu fer uns kilometeres mes i aneu baixant fins que ens trovem
armandsan- MR. BUNNY HOP
Ja ho sap l'Armand, pero ¡tinc bonobici!!!!!!
Així que vindré amb la finestra.
Invitado- Invitado
armandsan escribió:Es clar que ja nocturna el dijous, amb les ganes que tinc de coneixer el Puig de la creu encara que sigui a les fosquesMarionabtt escribió:Què, com ho tenim això???? Hi haurà nocturna?Com van aquests bonobicis?
Entre les 19.50 i les 20.00 estarem al pont de la Salut, Penjare uns mapes perque vegeu per on venim per si voleu fer uns kilometeres mes i aneu baixant fins que ens trovem
Perfecte, doncs nosaltres allà estarem! Per cert Armand, m'has llegit el pensament, li deia al Santi que si arribàvem abans podíem anar baixant... jejeje, a veure aquests mapes!
Ada- TRAGAMILLAS
- Cantidad de envíos : 431
Ada escribió:armandsan escribió:Es clar que ja nocturna el dijous, amb les ganes que tinc de coneixer el Puig de la creu encara que sigui a les fosquesMarionabtt escribió:Què, com ho tenim això???? Hi haurà nocturna?Com van aquests bonobicis?
Perfecte, doncs nosaltres allà estarem! Per cert Armand, m'has llegit el pensament, li deia al Santi que si arribàvem abans podíem anar baixant... jejeje, a veure aquests mapes!
Ei!!!!!També veniu :cheers: Al final ús enganxareu a les nocturnes també eh? Així m'agrada!
Joan B escribió:Ja ho sap l'Armand, pero ¡tinc bonobici!!!!!!
si vens amb la finestra...deixa-la pujada, no fos cas que tinguessim massa corrent d'aire...
Armandsan escribió:Es clar que ja nocturna el dijous, amb les ganes que tinc de coneixer el Puig de la creu encara que sigui a les fosques
Aquest cop si que pujarem fins dalt. Ok! Doncs sobre aquesta hora ja estarè per allà, afilant-me les dents...
Marionabtt- TRAGAMILLAS
he demanat el track dema els penjareAda escribió:armandsan escribió:Es clar que ja nocturna el dijous, amb les ganes que tinc de coneixer el Puig de la creu encara que sigui a les fosquesMarionabtt escribió:Què, com ho tenim això???? Hi haurà nocturna?Com van aquests bonobicis?
armandsan- MR. BUNNY HOP
Els mapes per on venim
armandsan- MR. BUNNY HOP
Vinga, ens veiem demà! Jo estaré per allà sobre les 8. Armand quan arribeu si em pots fer una trucada perduda que jo baixaré cap a sota el pont, és que no em fa gaire gràcia esperar-me per allà ja que està bastant fosc, m'esperaré per la carretera i quan em feu la perduda ja baixaré.
Marionabtt- TRAGAMILLAS
Ok, et fare una perduda quan arrriben a sota del pont, no ve el xavi?Marionabtt escribió:Vinga, ens veiem demà! Jo estaré per allà sobre les 8. Armand quan arribeu si em pots fer una trucada perduda que jo baixaré cap a sota el pont, és que no em fa gaire gràcia esperar-me per allà ja que està bastant fosc, m'esperaré per la carretera i quan em feu la perduda ja baixaré.
armandsan- MR. BUNNY HOP
Página 1 de 5. • 1, 2, 3, 4, 5