Intento de Maraton sabado 31 Enero, salida a las 9.00 en la B-20
+12
Grey
capgarfio
M.A.
Javi123
pujaremcomamics
Ada
Marionabtt
Rolink
DiamondBack
dr.voll
jaumetal
armandsan
16 participantes
Página 4 de 4.
Página 4 de 4. • 1, 2, 3, 4
Re: Intento de Maraton sabado 31 Enero, salida a las 9.00 en la B-20
armandsan escribió:Si no fuera porque jode las transmisiones. la lluvia le da un toque diferente, endurece la ruta, resbalas mas y me encantan los aromas que se respiran en el bosque.
:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: Sí senyor!
Invitado- Invitado
vaya humor salir lloviendo,bueno pues el próximo finde se hace la que tocaba ayer ¿no?
jaumetal- TRAGAMILLAS
- Cantidad de envíos : 598
Nos mojamos un poco pero valio la pena.jaumetal escribió:vaya humor salir lloviendo,bueno pues el próximo finde se hace la que tocaba ayer ¿no?
Si el proxim finde els Cingles de Berti, tengo que mirar si vamos por la serralada el desnivel y kilometraje que tenemos
armandsan- MR. BUNNY HOP
- Cantidad de envíos : 1189
Hi haurà marató o no aquest cap de setmana???? El temps torna a pintar malament, i si fa bo després de tot el que està plovent serà un festival de fang...
Marionabtt- TRAGAMILLAS
- Cantidad de envíos : 430
No he obert encara el post al veure les prevision meteorologiques. M´agradaria fer la del Cingles den Berti, pero amb fang no seria bonica, y seria massa dura.Marionabtt escribió:Hi haurà marató o no aquest cap de setmana???? El temps torna a pintar malament, i si fa bo després de tot el que està plovent serà un festival de fang...
Esperare al dimecres per obrir el post a veure com evoluciona el temps, aquest cap de setmana tinc el presentiment que s´equivocan i fara sol
armandsan- MR. BUNNY HOP
Marionabtt escribió:Hi haurà marató o no aquest cap de setmana???? El temps torna a pintar malament, i si fa bo després de tot el que està plovent serà un festival de fang...
encara és aviat per decidir,sembla que a partir de demà ja no plourà,ja veurem,jo tinc clar que amb pluja no surto.
jaumetal- TRAGAMILLAS
armandsan escribió:No he obert encara el post al veure les prevision meteorologiques. M´agradaria fer la del Cingles den Berti, pero amb fang no seria bonica, y seria massa dura.
Esperare al dimecres per obrir el post a veure com evoluciona el temps, aquest cap de setmana tinc el presentiment que s´equivocan i fara sol
de fang trobarem segur,sobretot a la zona aquella de vaques on vas caure xDD.
jaumetal- TRAGAMILLAS
Doncs si, per si de cas no diguem res fins dimecres...no fos cas que Mr. Murphy ens veiés massa il.lusionats i zas....a prendre pel c...la sortida!!!!
Al final m'hauré d'anar a comprar un goretex que segur que li trauré rendiment...
Al final m'hauré d'anar a comprar un goretex que segur que li trauré rendiment...
Marionabtt- TRAGAMILLAS
- Cantidad de envíos : 430
Habia pensat el mateix, menys mal que no s´em va infectar la ferida. Si no plou a partir de dimecres jo crec que la podem fer sense problemes. Y si s´allarguen les plujas i no plou el cap de setmana podem fer una ruta per la serralada +montalbike que el saulo seca rapidjaumetal escribió:armandsan escribió:No he obert encara el post al veure les prevision meteorologiques. M´agradaria fer la del Cingles den Berti, pero amb fang no seria bonica, y seria massa dura.
de fang trobarem segur,sobretot a la zona aquella de vaques on vas caure xDD.
armandsan- MR. BUNNY HOP
Página 4 de 4. • 1, 2, 3, 4