mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?
+4
armandsan
Santi
doo4ever
cresteum
8 participantes
FORO GALLETERO BTT :: Rutas y Quedadas :: RUTAS Y QUEDADAS POR COLLSEROLA, VALLES Y LA SERRALADA DE MARINA
Página 2 de 2.
Página 2 de 2. • 1, 2
Re: mañana viernes dia 10...alguien está por aqui?
ok a les 8:30 al pla dels maduixers, (que es on acaba l'asfalt i comença la ctra. de les aigües.
si plou no ,que encara arrastro el refredat.
et paso el telf per privat, per si no el tens.
cresteum- APRENDIZ BIKER
- Cantidad de envíos : 190
cresteum escribió:ok a les 8:30 al pla dels maduixers, (que es on acaba l'asfalt i comença la ctra. de les aigües.
Ok si no plou ens veiem allà....
Tú saps on es Joan?
ok, sí que se on es, el que no crec que vingui
demà prefereixo sortir nomes una estoneta al migdia amb la flaca perque no vull matinar tant ni enfangarme (digueu-me tiquismiquis, jejeje). De totes maneres si porteu GPS minteressa molt saber dels corriols! :-)
demà prefereixo sortir nomes una estoneta al migdia amb la flaca perque no vull matinar tant ni enfangarme (digueu-me tiquismiquis, jejeje). De totes maneres si porteu GPS minteressa molt saber dels corriols! :-)
Beatle escribió:ok, sí que se on es, el que no crec que vingui
Es per la teva zona així que per tú no crec que et sorprengui, de totes formes t'envio la que vaig fer el dimecres i li fas un cop d'ull.
al final més de 70km i 1900 de desnivell. no està pas malament.
molt de fang. pero res que no tregui una ruixada de manguera!!
ens hem trobat amb el Santi i la Ada, i els hem ensenyat unes trialerillas...
Gracies Dani per la ruta, una pasada.
hi ha alguna foto, no?
molt de fang. pero res que no tregui una ruixada de manguera!!
ens hem trobat amb el Santi i la Ada, i els hem ensenyat unes trialerillas...
Gracies Dani per la ruta, una pasada.
hi ha alguna foto, no?
cresteum- APRENDIZ BIKER
eso eso, volem fotos! jo encara no he sortit, no paro de treballar! jajaja. imagino que d'aqui una estona escamparé la boira a fer unes voltes amb la flaca
fotos?? n'hem fet 2, jejeje! I una en estàtic! com no n'hagin fet el Ferran i el Dani m'entre baixaven com bólidos pels corriols...
I com que avui ha fet sol, ens hem guanyat una mona!!
I com que avui ha fet sol, ens hem guanyat una mona!!
Ada- TRAGAMILLAS
- Cantidad de envíos : 431
jaajajajajaja, la del santi amb la mona es la millor de llarg!!!!!! :-)
jajaja! i tant!Beatle escribió:jaajajajajaja, la del santi amb la mona es la millor de llarg!!!!!! :-)
ara ja no es porten les barretes, ara mones de Pasqua directament
cresteum- APRENDIZ BIKER
vaya vaya Santi, como haceis para mantener la linea con esas monassss!!!
Menuda ruta xula que os habeis pegado, me hubiese gustado hacer algo por aquí que hace tiempo que tengo Collserola un pelín olvidada ( a vosotros nos que os llevo mu controlaos jeje) pero esta semana me he cegao conla flaca y además con salidas también montadas de la noche a la mañana.
A ver si pa la próxima estamos por ahi.
Menuda ruta xula que os habeis pegado, me hubiese gustado hacer algo por aquí que hace tiempo que tengo Collserola un pelín olvidada ( a vosotros nos que os llevo mu controlaos jeje) pero esta semana me he cegao conla flaca y además con salidas también montadas de la noche a la mañana.
A ver si pa la próxima estamos por ahi.
oettinger- CAPITAN PEDALES
- Cantidad de envíos : 929
Bueno todavia me estoy recuperando del ritmo que me ha puesto Ferran, yo creo que iba dopado...jeje..., despues nos hemos encontrado a Ada i Santi y he pensado... a ver si la cosa se calma...y venga todos a tirar a saco mientras yo me arrastraba... al final me han salido 75Km i 2000md+ y las piernas me hechan humo cebrones...jeje
Quin tros de mona ... teniu per tot l'any chocolata...jeje
jeje, si, i tu et venjaves a les trialeres, per cert, tornant a casa em va agafar "el senyor del mazo" i vaig haber de parar a menjar avellanes .DiamondBack escribió:Bueno todavia me estoy recuperando del ritmo que me ha puesto Ferran, yo creo que iba dopado...jeje..., despues nos hemos encontrado a Ada i Santi y he pensado... a ver si la cosa se calma...y venga todos a tirar a saco mientras yo me arrastraba... al final me han salido 75Km i 2000md+ y las piernas me hechan humo cebrones...jeje
una altra cosa: aquest diumenge hi ha una pedalada pel cap de creus, m'ha trucat un amic que viu per allà i m'hi apuntaré. algú més s'apunta( com tu tens casa allà) jo estaré tot el cap de setmana per la zona, amb la furgocampera... ho poso en un altre apartat, o que fem??
cresteum- APRENDIZ BIKER
cresteum escribió:jeje, si, i tu et venjaves a les trialeres, per cert, tornant a casa em va agafar "el senyor del mazo" i vaig haber de parar a menjar avellanes .DiamondBack escribió:Bueno todavia me estoy recuperando del ritmo que me ha puesto Ferran, yo creo que iba dopado...jeje..., despues nos hemos encontrado a Ada i Santi y he pensado... a ver si la cosa se calma...y venga todos a tirar a saco mientras yo me arrastraba... al final me han salido 75Km i 2000md+ y las piernas me hechan humo cebrones...jeje
una altra cosa: aquest diumenge hi ha una pedalada pel cap de creus, m'ha trucat un amic que viu per allà i m'hi apuntaré. algú més s'apunta( com tu tens casa allà) jo estaré tot el cap de setmana per la zona, amb la furgocampera... ho poso en un altre apartat, o que fem??
Jo tinc un cap de setmana a tope... dissabte fem la previa de la volta al Montseny i diumenge tenim una KDD de foromtb amb l'Armand... encara estic aplacant els fums de la meva dona...jeje
Página 2 de 2. • 1, 2