FORO GALLETERO BTT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Problemes amb el VDO

+2
DiamondBack
Ada
6 participantes

Ir abajo

Problemes amb el VDO Empty Problemes amb el VDO

Mensaje por Ada Jue 07 Mayo 2009, 22:33

Una pregunta als usuaris VDO, se us torna boig el caxarro? Des del març que faig servir un VDO inal·làmbric, havia anat sempre bé fins fa 2 caps de setmana, al baixar del tren a Campdevànol, va començar a marcar uns números exorbitants, -35º, una pendent del 99%, alçada de 9040 metres, desnivell acumulat de 50000 Shocked Shocked ... vaig pensar que havia fet interferència amb alguna cosa i no li vaig donar més importància, durant la resta de la ruta bé.
Aquest cap de setmana però ho ha fet cada dos per tres, o sigui que portar-lo i no portar-lo és el mateix. Algú s'hi ha trobat? alguna explicació i solució?

Merci!
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Problemes amb el VDO Empty Re: Problemes amb el VDO

Mensaje por DiamondBack Jue 07 Mayo 2009, 23:43

En aquests casos el primer es verificar el nivell de les piles. mcgreen

Com us han enganxat unes quantes pluges últimament també es possible que hagi entrat aigua, treu la pila i deixa'l assecar uns dies obert per que s'evapori tota la humitat. I si no funciona això doncs al servei tècnic.
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Problemes amb el VDO Empty Re: Problemes amb el VDO

Mensaje por Ada Lun 11 Mayo 2009, 11:01

DiamondBack escribió:En aquests casos el primer es verificar el nivell de les piles. mcgreen

Com us han enganxat unes quantes pluges últimament també es possible que hagi entrat aigua, treu la pila i deixa'l assecar uns dies obert per que s'evapori tota la humitat. I si no funciona això doncs al servei tècnic.

Merci Dani! No sé, aquest cap de setmana ha tornat a funcionar bé, i això que també es va mullar però només 5 minuts que va ser el què va durar el mini ruixat que ens va caure per la Garrotxa!
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Problemes amb el VDO Empty Re: Problemes amb el VDO

Mensaje por DiamondBack Lun 11 Mayo 2009, 11:25

Ada escribió:
DiamondBack escribió:En aquests casos el primer es verificar el nivell de les piles. mcgreen

Com us han enganxat unes quantes pluges últimament també es possible que hagi entrat aigua, treu la pila i deixa'l assecar uns dies obert per que s'evapori tota la humitat. I si no funciona això doncs al servei tècnic.

Merci Dani! No sé, aquest cap de setmana ha tornat a funcionar bé, i això que també es va mullar però només 5 minuts que va ser el què va durar el mini ruixat que ens va caure per la Garrotxa!

jeje... no portareu una bareta d'alçina en forma de "Y" engantxada al cuadre, d'aquestes que fan servir per buscar aigua? sembla que us persegueixi...jeje
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Problemes amb el VDO Empty Re: Problemes amb el VDO

Mensaje por doo4ever Mar 12 Mayo 2009, 00:35

Jo no diré res de la pluja! Laughing , jo tambe tinc el mateix VDO pero amb cable i sempre m'ha funcionat be, mai m'ha fet aquestes coses ni m'he preocupat per l'aigua, sempre rento la bici amb "Karcher" i no el trec mai, jo faría us de la garantia Ada.

Salut
doo4ever
doo4ever
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 121
Edad : 48
Localización : Sentmenat
Fecha de inscripción : 17/03/2009

Volver arriba Ir abajo

Problemes amb el VDO Empty Re: Problemes amb el VDO

Mensaje por jaumetal Mar 12 Mayo 2009, 17:24

a mi sí que m'ha passat això que comentes,neteja bé els contactes i restes d'óxid que es punguin haver acumulat,neteja bé el forat del sensor barométric sobretot i asseca'l bé i si continua fallant canvia la pila.És la pega d'aquest model,es cola aigua que escup la roda pel forat del sensor barométric quan plou(suposo que els demés models similars els pasarà el mateix),per lo demés va perfecte, jo quan m'agafa la pluja el desmonto i m'el guardo.

jaumetal
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 598
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Problemes amb el VDO Empty Re: Problemes amb el VDO

Mensaje por Ada Mar 12 Mayo 2009, 18:16

Merci Dani i Jaume! Ok, li faré una neteja completeta sobretot quan s'hagi mullat, que espero que sigui: mai més mcgreen mcgreen , que hem fet el cupo de pluja per mooolt de temps!
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Problemes amb el VDO Empty Re: Problemes amb el VDO

Mensaje por dr.voll Dom 17 Mayo 2009, 19:29

Wenas,pues ami, a modo anecdótico,con un inalambrico sigma de los primeros que sacaron.Pues me iba al curro en bici,y estando en el turno de noche me acercaba la bici ala maquina y me la ajustaba y le sacaba brillo,jejejpues la cuestion es que la maquina tenia un campo magnetico de la ostia,y hacia mixto el cacharro,y lo mismo,se volvia loco,tampoco sabia de que era en un principio,asi que fui a que me lo cambiaran,y me volvio a suceder lo mismo,me fui en bici al curro y lo mismo,otro que se volvio loco.Luego ya nos dimos cuenta,pues al compañero le pasaba lo mismo con las trajetas de credito,se las maxacaba.De todas maneras he oido que lo tienen solucionado lo de los campos magneticos,que eran los primeros los que petaban.
Y al caso, los trenes como son electricos a saber el magnetismo que puedan transmitir,asi que lo dixo,cuidado con los imanes,no se lo acerqueis,jeej,enga,saludos
dr.voll
dr.voll
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 423
Edad : 53
Fecha de inscripción : 27/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Problemes amb el VDO Empty Re: Problemes amb el VDO

Mensaje por Santi Miér 20 Mayo 2009, 22:10

Dr.Voll pues potser amb el meu no ho han solucionat del tot... al tren és on més boig es torna mcgreen
Santi
Santi
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 87
Edad : 45
Fecha de inscripción : 14/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Problemes amb el VDO Empty Re: Problemes amb el VDO

Mensaje por Ada Miér 20 Mayo 2009, 22:13

Ups! m'he confós d'usuari Rolling Eyes
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Problemes amb el VDO Empty Re: Problemes amb el VDO

Mensaje por dr.voll Jue 21 Mayo 2009, 14:25

Weno,pero el mio una vez que enloquecia,ya no volvia a estar cuerdo.Si el tuyo luego vuelve ala normalidad,pos algo han solucionado.Ami me petaron 3,el que compré,y luego fui a cambiarlo 2 veces,y me paso lo mismo con todos.Y luego ya pase de ir mas a cambiarlo por me di cuenta de que fue culpa de acercarlo ala maquina esa,asi que me quede sin cuentakm,pos enga,espero que solo sean interferencias.saludos
dr.voll
dr.voll
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 423
Edad : 53
Fecha de inscripción : 27/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Problemes amb el VDO Empty Re: Problemes amb el VDO

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.