Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol
+12
subopabajar
QUII
Pedaleitor
DiamondBack
oettinger
Marionabtt
Ada
gr-73
armandsan
Guspis
perejil
XaviBTT
16 participantes
Página 3 de 3.
Página 3 de 3. • 1, 2, 3
Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol
Molt bó Xavi lo de la cabra..., encara m'estic rien.....ja, ja, ja, molt bó....
A part..., felicitats a tu també, per la crònica...., esplèndida....
Per cert jo hi vull anar el proper pont de l'11 de setembre, ja se, ja se fotrà un fret que pela......, però és el que hi ha...., i anem un grup amb families respectives i alguns pujarem el Tourmalet...., però mínteressa molt la teva ruta, ja que jo vull pujar-lo amb BTT, veig que no portes GPS...., mmmmm..., hi alguna manera de trobarnos 5 minutets i en un mapa senyalar la ruta?
T'ho agrairia molt
A part..., felicitats a tu també, per la crònica...., esplèndida....
Per cert jo hi vull anar el proper pont de l'11 de setembre, ja se, ja se fotrà un fret que pela......, però és el que hi ha...., i anem un grup amb families respectives i alguns pujarem el Tourmalet...., però mínteressa molt la teva ruta, ja que jo vull pujar-lo amb BTT, veig que no portes GPS...., mmmmm..., hi alguna manera de trobarnos 5 minutets i en un mapa senyalar la ruta?
T'ho agrairia molt
Guspis- APRENDIZ BIKER
- Cantidad de envíos : 178
holaaa!!
-estupendas fotos y reportaje...!!
-enhorabuena a los tres!!! hago mias la palabras de perejil...anda que no mola ver compañeros por esos territorios!! Si hasta me he emocionado un poco al verlos debajo del ciclista en el tourmalet!!
Grande grande grandeeee!!
-estupendas fotos y reportaje...!!
-enhorabuena a los tres!!! hago mias la palabras de perejil...anda que no mola ver compañeros por esos territorios!! Si hasta me he emocionado un poco al verlos debajo del ciclista en el tourmalet!!
Grande grande grandeeee!!
gmed_811- SALTA TRIALERAS
- Cantidad de envíos : 231
Fotos impresionats i una experiència collonuda ... això tinc pensat de fer aquest estiu al Caró als ports...pujar per carretera i baixar per on es pugui.
ooooooohhhh quines fotos més guapes!! Enhorabona per les rutes!!
Jo em quedo amb la opció Xavi , més que res perquè amb lo que m'agrada fer la cabra... , segur que estaria com a casa!!! jejejeje
Jo em quedo amb la opció Xavi , més que res perquè amb lo que m'agrada fer la cabra... , segur que estaria com a casa!!! jejejeje
Ada- TRAGAMILLAS
- Cantidad de envíos : 431
Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris, aquest tipus de sortides fetes en un grupet com acostumem a fer serien encara més divertides i amenes. Perdò per escirure la crónica a saco i enviar sense revisar ( té moltes faltes d'ortografia, expressions mal fetes i m'he menjat moltes lletres), però no tenia gaire temps.
Guspis, tranquil que t'ho marco en un mapa i t'ho faig arribar. No té perdua. Quan vuluis mirem de veurens per parlar-ho personalment o per telf. Una altra cosa, ara que m'enrecordo, tinc un llibret de rutes marcades en BTT a Luz San Sauveur (a l'altra accés del tourmalet ), el vaig agafar tres anys enrera que vaig passar per allà fent rutes 4x4 a una oficina d'informació turística i hi han varios circuits segons duresa i kms
Ara acabo de pujar les últimes fotos.
Guspis, tranquil que t'ho marco en un mapa i t'ho faig arribar. No té perdua. Quan vuluis mirem de veurens per parlar-ho personalment o per telf. Una altra cosa, ara que m'enrecordo, tinc un llibret de rutes marcades en BTT a Luz San Sauveur (a l'altra accés del tourmalet ), el vaig agafar tres anys enrera que vaig passar per allà fent rutes 4x4 a una oficina d'informació turística i hi han varios circuits segons duresa i kms
Ara acabo de pujar les últimes fotos.
XaviBTT- SALTA TRIALERAS
- Cantidad de envíos : 339
XaviBTT escribió:
Guspis, tranquil que t'ho marco en un mapa i t'ho faig arribar. No té perdua. Quan vuluis mirem de veurens per parlar-ho personalment o per telf.
Moltes gràcies...., no et preocupis que t'ho recordaré....
Salut
Guspis- APRENDIZ BIKER
- Cantidad de envíos : 178
Xavi, mas partido el coraçau, ¿gorda o flaca? pedazode ruta y crónica!
Rolink- CAPITAN PEDALES
- Cantidad de envíos : 874
XaviBTT- SALTA TRIALERAS
XaviBTT- SALTA TRIALERAS
Página 3 de 3. • 1, 2, 3