Endurada Galletera
+2
subopabajar
DiamondBack
6 participantes
Página 1 de 1.
Endurada Galletera
Ya tengo ganas de hace tiempo de probar una de las estaciones de MTB tipo Vallnord, Grand Valira o la Molina ... y me gustaría que no pasara de esta temporada para probarlo, a ser posible prontito, alguien se animaría?
Re: Endurada Galletera
No t'ho puc assegurar per que els ponts acostumem a marxar si no passa res estrany.
Podria estar bien, darle forma que yo seguramente tambien me apuntaria.
Saludos
Saludos
subopabajar- MAQUINON
- Cantidad de envíos : 1557
Vinga que la cosa s'anima ...
Jo crec que amb la Stinky de moment en tindré prou, per cert saps si lloguen casc i proteccions?
A mi la velocitat es el que mes m'agrada, però el que menys em convé així que intento no correr gairabé mai, per si de cas...encara que sempre pot apareixer un petit "ramalazo"...
Jo crec que amb la Stinky de moment en tindré prou, per cert saps si lloguen casc i proteccions?
A mi la velocitat es el que mes m'agrada, però el que menys em convé així que intento no correr gairabé mai, per si de cas...encara que sempre pot apareixer un petit "ramalazo"...
I a més aquest any la Molina està buit, nens. No sé si és cosa de la crisi o què però hi vaig estar una setmana i el teleou pujava buit
Per cert, Joan: Has posat per algun dels posts que el preu del remuntador són 10 €. Això és per a una sola pujada. El forfait de tot el dia són 20 €.
Si a part de fer la cabra us apunteu al fabulós món del XC, la ruta més llarga són uns 35 Km amb uns 2000 m de desnivell acumulat: Baixa desde Supermolina fins a Alp i torna a pujar.
Salut,
Per cert, Joan: Has posat per algun dels posts que el preu del remuntador són 10 €. Això és per a una sola pujada. El forfait de tot el dia són 20 €.
Si a part de fer la cabra us apunteu al fabulós món del XC, la ruta més llarga són uns 35 Km amb uns 2000 m de desnivell acumulat: Baixa desde Supermolina fins a Alp i torna a pujar.
Salut,
trashmaster- APRENDIZ BIKER
- Cantidad de envíos : 34
trashmaster escribió:
Salut,
amb la Stinky pot ser un bon repte...jeje ..
Gracies per l'aclaració a mi hem semblava barat, però no acostumo a queixar-me si no es per excés ..
Donç sí: Fà dos diumenges vaig fer banyoles-Biert-Pujarnol-Rocacorba-Sant Patllari-banyoles amb la reign sense platillo (només el 34), uns 1300 mts. suposo, i vaig patir de valent fent-meun tip de pedalar d'empeus.DiamondBack escribió:amb la Stinky pot ser un bon repte...jeje ..
Bé, si aconsegueixo anar a la Molina no serà per fer XC. Hi han baixades que tenen 500 mts. de desnivell amb només 2,5 kms.
Invitado- Invitado
Yo desenterrare todas las protecciones que tengo de la moto de enduro, botas, casco integral, gafas, peto, coderas, rodilleras hasta coquillera, jejeje
Vamos que despues de ponerte todo eso casi ni puedes moverte pero aunque te se caiga alguien encima no te enteras, doy fe de ello.
Saludos
Vamos que despues de ponerte todo eso casi ni puedes moverte pero aunque te se caiga alguien encima no te enteras, doy fe de ello.
Saludos
subopabajar- MAQUINON
subopabajar escribió:Yo desenterrare todas las protecciones que tengo de la moto de enduro, botas, casco integral, gafas, peto, coderas, rodilleras hasta coquillera, jejeje
Saludos
jeje ... a ver si vas a parecer una pelota con tanta protección y vas a bajar rodando ...jeje ... Nos vemos.
Joan amb tanta protecció semblaràs un Transformer com jo en aquesta foto
XaviBTT- SALTA TRIALERAS
- Cantidad de envíos : 339
Pues yo depende cuando se haga igual me apunto tambien pero seguro que con los horarios que tengo lo voy a tener xungo.
oettinger- CAPITAN PEDALES
- Cantidad de envíos : 929
Xavi: molt bona aquesta ...jaja
Hector: Aún no hay fecha así que se puede negociar, yo creo que no tengo demasiados problemas para hacer una express en el día un sábado o Domingo.
Joan: A ti y a Hector os desinfectamos de la flaca en un finde de enduro del duro...jeje
Venga a ver si podemos hacer una maxiavalanche Galletera.
Hector: Aún no hay fecha así que se puede negociar, yo creo que no tengo demasiados problemas para hacer una express en el día un sábado o Domingo.
Joan: A ti y a Hector os desinfectamos de la flaca en un finde de enduro del duro...jeje
Venga a ver si podemos hacer una maxiavalanche Galletera.
Aquesta foto me la van fer al bikepark dels 2 Alps fa poc.
Al.lucino amb els preus que tenim a espanya, als deux alps llogar una KTM Tribute (creo que és aquest el seu nom...) d'aquelles que semblen més aviat una moto que una bici cobren 70€ tot el dia, com que les ktm estavan totes llogades, jo vaig llogar una Commençal que no recordo el model (és la de la foto) amb 180-180 de recorregut per 50 pavos tot el dia incluït en el preu el casc integral, peto, i proteccións per cames i braços, un kit d'eïnes i 2 cameres de recanvi per si punxava.
El preu del forfait 23€ amb assegurança inclosa i accès al poliesportiu municipal del poble fins les 21:00h.
Al.lucino amb els preus que tenim a espanya, als deux alps llogar una KTM Tribute (creo que és aquest el seu nom...) d'aquelles que semblen més aviat una moto que una bici cobren 70€ tot el dia, com que les ktm estavan totes llogades, jo vaig llogar una Commençal que no recordo el model (és la de la foto) amb 180-180 de recorregut per 50 pavos tot el dia incluït en el preu el casc integral, peto, i proteccións per cames i braços, un kit d'eïnes i 2 cameres de recanvi per si punxava.
El preu del forfait 23€ amb assegurança inclosa i accès al poliesportiu municipal del poble fins les 21:00h.
XaviBTT- SALTA TRIALERAS
- Cantidad de envíos : 339
Proponemos unas fechas ?....
A mi me irian bien qualquiera de estas:
Sabado 5
Sábado 19
Domingo 20
Domingo 27
En negrita los que me irían mejor.
Venga a ver si cuadramos y nos juntamos unos cuantos locos del polvo y la adrenalina...
Sabado 5
Sábado 19
Domingo 20
Domingo 27
Venga a ver si cuadramos y nos juntamos unos cuantos locos del polvo y la adrenalina...
Última edición por DiamondBack el Jue 03 Sep 2009, 10:29, editado 2 veces
XaviBTT escribió:Joan amb tanta protecció semblaràs un Transformer com jo en aquesta foto
Molt bona Xavi, pero si semblas un biker racing total, jejeje
Salut
subopabajar- MAQUINON
DiamondBack escribió:Proponemos unas fechas ?....
Sabado 5
Sábado 19
Domingo 20
Domingo 27
Venga que incluso podría llegar a negociar un día de la diada, pero si fuera en andorra mejor.
Parece que la cosa va a costar así que yo me voy a pegar un entreno ilegal este sabado en Vallnord ... aunque me va a salir caro porque la Jefa irá de compras ... todo sea por un buen Bono... Si alguien se anima ya sabe,...seguimos buscando fecha de todas formas.
Bien Dani prueba este sabado y nos cuentas, que tal las bicis, pistas y facturas de las compras, por hacernos a la idea, jejeje
Salut
Salut
subopabajar- MAQUINON
Pues me encantaria ir, tendria que hacer muchas cuentas para cuadrar el presupuesto, pero cuando sepa costes de alquileres y forfait, y fechas ya diria algo. Pero es una cosa que tengo pendiente, pero este año ya no me puedo quejar de salidas con la bike. enga , ya sigo el tema
dr.voll- TRAGAMILLAS
- Cantidad de envíos : 423
Bueno, si somos varios en mi coche caben 5 bicis y 5 plazas sin baca de techo, y 7+7 con baca de techo. Aunque la temporada este año debe estar a punto de cerrarse (creo que se cierra el 12 de Octubre)
añado: http://www.vallnordbikepark.com/horario_remontes-horari-remuntadors.aspx
añado: http://www.vallnordbikepark.com/horario_remontes-horari-remuntadors.aspx
Invitado- Invitado
Pues el 27-09-2009 podria ser buena fecha que os parece?
Saludos
Saludos
subopabajar- MAQUINON
subopabajar escribió:Pues el 27-09-2009 podria ser buena fecha que os parece?
Saludos
A mi me está bien Joan.
Por cierto Joan B, cierran el 13 de septiembre Vallnord entre semana, pero los findes está hasta Octubre y creo que las demás tambien, sino a mals siempre nos queda Vallnord ... donde he descubierto un par de trialeras fuera de las rutas que son la leche