Volta al Penedès 3 i 4 d'octubre
4 participantes
FORO GALLETERO BTT :: COMPETICIONES, CURSES, "MARXES" Y ENTRENOS Y MEDICINA DEPORTIVA :: COMPETICIONES, CURSES Y "MARXES"
Página 1 de 1.
Volta al Penedès 3 i 4 d'octubre
Doncs això, aquest finde es fa la Volta al Penedès, és la mateix filosofia que la Volta a la Cerdanya, una cursa per parelles de dues etapes amb roadbook i amb tram d'orientació:
http://www.tinet.cat/~metal/volta.htm
Si us animeu ens veiem allà!
http://www.tinet.cat/~metal/volta.htm
Si us animeu ens veiem allà!
Ada- TRAGAMILLAS
- Cantidad de envíos : 431
Re: Volta al Penedès 3 i 4 d'octubre
Jo aquest finde no puc tot i que m'agradaria, fa temps que no passo per casa dels meus pares (aquest diumenge per la Selènika i vaig passar, però no era plan de parar-se..) i em toca anar a Cardona.
Allà us trobareu al "monstre" del LLibert Mill que suposo que ja el coneixeu de la pedals de Foc NON-STOP.
Allà us trobareu al "monstre" del LLibert Mill que suposo que ja el coneixeu de la pedals de Foc NON-STOP.
mariocant escribió:Jo aquest finde no puc tot i que m'agradaria, fa temps que no passo per casa dels meus pares (aquest diumenge per la Selènika i vaig passar, però no era plan de parar-se..) i em toca anar a Cardona.
El vem veure només de rebolada, és clar! És un dels principals organitzadors de la Volta o sigui que segur que hi és.
Ada- TRAGAMILLAS
Weno, ya veo que vais a ir por mis segundos dominios, jeje, que os vaya muy bien la cursa, yo no me he planteado de ir, la inscripcion es algo cara, pero weno, siempre queda lo de poderla hacer de estranquis, aunque tengo cierta nostalgia en hacer una ruta con el roadbook, pues enga, haber si os traeis un buen puesto para aca, a disfrutar, salud
weno Ada, ya veo que estas bien de la costilla
dr.voll- TRAGAMILLAS
- Cantidad de envíos : 423
Aquest bonos son caríssims, encara que tinc ganes de fer una d'aquestes. Que disfruteu molt.
dr.voll escribió:Weno, ya veo que vais a ir por mis segundos dominios, jeje, que os vaya muy bien la cursa, yo no me he planteado de ir, la inscripcion es algo cara, pero weno, siempre queda lo de poderla hacer de estranquis, aunque tengo cierta nostalgia en hacer una ruta con el roadbook, pues enga, haber si os traeis un buen puesto para aca, a disfrutar, salud
Dr. Voll, sí ja estic millor, encara em molesta una mica però suposo que d'aquí a dissabte...
El dia que puguis fer una ruta d'aquetes de roadbook que val la pena!
Ada- TRAGAMILLAS