FORO GALLETERO BTT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

+12
subopabajar
QUII
Pedaleitor
DiamondBack
oettinger
Marionabtt
Ada
gr-73
armandsan
Guspis
perejil
XaviBTT
16 participantes

Página 1 de 3. 1, 2, 3  Siguiente

Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por XaviBTT Dom 05 Jul 2009, 21:51

Doncs això, el proper divendres 17 volem sortir cap a Sainte Marie de Campan per fer el dissabte dos ports de carretera: el tourmalet i luz-ardiden amb la flaca la Mariona i jo faré fins el Tourmalet i després un camí que puja fins un llac, que ara no recordo el seu nom, amb la burra d'enduro amb uns semi-slicks. Diumenge al matí la idea és matinar i fer alguna rutilla per la zona amb la btt d'uns 30kms i amb la flaca fer el coll d'Aspin. Tornar aviat, dutxar-nos, recollir la paradeta i cap a casa.

A veure si ens acompanya algú!, si no li va bé la data però es compromet a anar-hi podem canviar la data.

Saluts.
XaviBTT
XaviBTT
SALTA TRIALERAS
SALTA TRIALERAS

Cantidad de envíos : 339
Edad : 98
Localización : Vampir del Vallès
Fecha de inscripción : 26/02/2009

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por XaviBTT Miér 08 Jul 2009, 13:24

Quin éxit de convocatòria que tinc !!!

Us deixo un link per posar-vos les dents llargues i per veure fins on podrem pujar amb la BTT un cop arribem al tourmalet.

http://www.lacsdespyrenees.com/es/lac-97-Lac%20d'Oncet.html

P.D. Armand tinc guardada una plaça al cotxe per tu mcgreen
XaviBTT
XaviBTT
SALTA TRIALERAS
SALTA TRIALERAS

Cantidad de envíos : 339
Edad : 98
Localización : Vampir del Vallès
Fecha de inscripción : 26/02/2009

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por XaviBTT Miér 08 Jul 2009, 13:31

no hi ha manera de posar l'enllaç correctament...

Si voleu veure les fotos, a la pàgina dins les opcions de Hautes Pyrénées cliqueu Vallée de Barèges i després la primera opció: Lac d'Oncet.
XaviBTT
XaviBTT
SALTA TRIALERAS
SALTA TRIALERAS

Cantidad de envíos : 339
Edad : 98
Localización : Vampir del Vallès
Fecha de inscripción : 26/02/2009

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por perejil Miér 08 Jul 2009, 14:56

Jo ja estic servit.

El Tourmalet és un altre mític que tothom hauria de pujar.
perejil
perejil
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1003
Edad : 45
Localización : PdV
Fecha de inscripción : 27/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por Guspis Miér 08 Jul 2009, 16:21

Venga que aquest fà por!...

Suposo que arribari à una mica d'engunia...., encara que no calgui agafar la RENFE i la gent es talla una mica....

Et poso les altimetries:

PER CAMPAN

PER LUZ-ST. SAUVEUR

Salut
Guspis
Guspis
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 178
Edad : 62
Localización : Viladecans
Fecha de inscripción : 13/10/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por armandsan Miér 08 Jul 2009, 23:34

XaviBTT escribió:Quin éxit de convocatòria que tinc !!!

Us deixo un link per posar-vos les dents llargues i per veure fins on podrem pujar amb la BTT un cop arribem al tourmalet.

http://www.lacsdespyrenees.com/es/lac-97-Lac%20d'Oncet.html

P.D. Armand tinc guardada una plaça al cotxe per tu mcgreen
M´encantaria pujar algun d´aquestos ports mitics, pero tambe estic a la espera que em comfirmin data per una sortida pel Mont Caro. Si no em coincideix amb aquesta m´agradaria venir.
Quan torni a casa seguire negociant els bonobicis, a veure lo que consegueixo.

armandsan
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1189
Edad : 57
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por gr-73 Jue 09 Jul 2009, 22:22

eiii xavi i mariona ja corro per aqui jeje ,que vagi be per frança i feu fotos!!! nosaltres en farem segur ,amb el supereportero que m´emporto de ruta ,al final farem el ibon de plan i el llac urdiceto ja os explicare companys de moment pinta be deuuuuuuuuuuuuuuuu
gr-73
gr-73
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 3
Edad : 51
Fecha de inscripción : 09/07/2009

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por gr-73 Jue 09 Jul 2009, 22:24

ei armand la pujada al mont-caro es molt guapa i un cop a dalt tens bastants camins per rutejar, si pujes ja ho comprobaras
gr-73
gr-73
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 3
Edad : 51
Fecha de inscripción : 09/07/2009

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por armandsan Jue 09 Jul 2009, 23:45

gr-73 escribió:ei armand la pujada al mont-caro es molt guapa i un cop a dalt tens bastants camins per rutejar, si pujes ja ho comprobaras
M´han parlat molt be d´aquest port, jo sol l´he baixat perque vaig arribar al cim per pista. Ja vaig tindre el plaer de veure quines pujades amaga per l´altra banda, jajaja.
Pero aquesta vegada el volem pujar amb les flaques i despres tornar a Barcelona fent uns bucles dels meus amb un dia i mig.

armandsan
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1189
Edad : 57
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por XaviBTT Vie 10 Jul 2009, 11:44

Eiii Antoniuuuuuuuu! m'alegro que t'hagis registrat al foro. Mira que és mala sort que coincideixin la teva sortida amb l'Ignasi i la nostra per gavacholandia... al foro mtb al subforo d'enduro hi ha un post sobre l'urdiceto, dona-li una ullada que la baixada està xula. Vigileu amb els neumàtics que a dalt de l'urdiceto tot es pedra i fins i tot amb els 4x4 quan pujem fem petits talls a la banda del neumàtics i quan pujem a l'hiverm amb neu les pedres trenquen les cadenes, amb la bici has de filar prim la traçada. Aquesta ruta no me-la vull perdre i l'hem de repetir junts un altre cop en aquestes mateixes vacances, conec un lloc de p.m. per passar el cap de setmana al cañon de añisclo i aprofitar... anem buscant data???? la dona i la peque te les emportes que els hi agradarà zona.

Per acabar de posar les dentetes llargues, al mateix subforo hi ha un video d'una baixada que es pot fer un cop ets dalt del tourmalet (Pic du Midi), jo no la coneixia però provaré de fer-la ja que em va de pas i m'estalvia baixar un troç de carretera.
XaviBTT
XaviBTT
SALTA TRIALERAS
SALTA TRIALERAS

Cantidad de envíos : 339
Edad : 98
Localización : Vampir del Vallès
Fecha de inscripción : 26/02/2009

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por gr-73 Vie 10 Jul 2009, 16:03

be companys doncs que disfruteu i ja ens explicarem les aventures deuuuuuu
gr-73
gr-73
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 3
Edad : 51
Fecha de inscripción : 09/07/2009

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por XaviBTT Jue 16 Jul 2009, 14:25

Demà és el gran dia!! ja estem preparant les motxiles i les bikes. Espero que el dissabte el temps ens respecti, farem moltes fotos.
XaviBTT
XaviBTT
SALTA TRIALERAS
SALTA TRIALERAS

Cantidad de envíos : 339
Edad : 98
Localización : Vampir del Vallès
Fecha de inscripción : 26/02/2009

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por Ada Jue 16 Jul 2009, 15:01

Yep, que us vagi moooolt bé!!
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por Marionabtt Jue 16 Jul 2009, 15:43

Eiii gracies!!!!
Marionabtt
Marionabtt
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 430
Edad : 45
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por oettinger Jue 16 Jul 2009, 18:04

Molts anims campions, a disfrutar i a patir que les dues coses juntes son la bomba. Veinga que vagi molt be
oettinger
oettinger
CAPITAN PEDALES
CAPITAN PEDALES

Cantidad de envíos : 929
Edad : 41
Localización : Barcelona
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por armandsan Jue 16 Jul 2009, 19:14

oettinger escribió:Molts anims campions, a disfrutar i a patir que les dues coses juntes son la bomba. Veinga que vagi molt be

Gracies!!!!!!

De patir patirem, per que el recorregut que ha preparat Mariona es molt dur.
I disfrutar disfrutarem, perque a mi contra mes dura es la ruta mes m´agrada. I he estat mirant fotos i la zona es espectacular. Feia tems que em rondaba pel cap fer algo així.
Procurare esmerarme com a fotograf i fer un reportatge en condicions mcgreen

armandsan
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1189
Edad : 57
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por DiamondBack Jue 16 Jul 2009, 19:24

A disfrutar-la campions
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por Marionabtt Sáb 18 Jul 2009, 23:17

Eiii!!!!!!!Estem aquí el trio calavera, connectats al wifi de l'hotelet amb el portàtil. La ruta d'avui ha estat espectacular! Tant pels carreteiros com per l'endurista que ha pujat a més de 2300 m d'alçada amb la bici d'enduro, fins a uns llacs, ha baixat per uns single tracks molt xulos i una cabra se li ha cruspit l'entrepà...
L'Armand i jo hem fet el Tourmalet, (en Xavi també) , hem baixat fins a Luz-St.Sauveur per pujar a les pistes de Luz-Ardiden a 1715 m , hem baixat i hem tornat a pujar el Tourmalet des de l'altre costat. Ens hem cascat 48 km de pujada, 4000 m de desnivell aproximadament i 100 i pico km. No tenim dades fiables, jo m'he deixat el pulsómetre a casa i l'Armand perdia satèl.lits pel camí i no li furulava el "hippiese"...
Demà no sé que farem, tinc les cames fetes un nyap i això que he reservat tota la ruta...
Quan arribem a casa penjarem fotos a dojo!
Bona nit des de la France!!!!
Marionabtt
Marionabtt
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 430
Edad : 45
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por Pedaleitor Sáb 18 Jul 2009, 23:31

Bonne nuit gabachos!!! ya estoy esperando esas fotos

Saludos desde l' spagne!!! Very Happy

Pedaleitor
SALTA TRIALERAS
SALTA TRIALERAS

Cantidad de envíos : 341
Edad : 114
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por armandsan Dom 19 Jul 2009, 20:40

Ja hem arribat, en primer lloc donar las gracies al Xavi i Mariona per proposar i compartir aquest genial cap de setmana.

Es una zona que fa les delicies de un patidor de la bicicleta com jo. Una petita part de mi s´ha quedat en aquell paradis ple de ports mitics. N´he pogut tastar alguns pero em queden moltissims per catar. Espero poder tornar-hi aviat.

Sol he fet 160km (106+54) en dos dies pero quins kilometres mes durs. Allí o pujes o baixes.

Com a mostra el perfil de la sortida d´ahir.

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Smariecampanluzardiden

Em fet moltissimes fotografies demà ja fare la crónica i en penjare unes cuantes.

armandsan
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1189
Edad : 57
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por QUII Dom 19 Jul 2009, 21:02

Com que unes cuantes???? Totes, les volem veure totes las fotografias.

De segur que vareu pujar mes rapid que els del TOUR Wink


ADEU I RAUXA

Per cert avui ha vist un gran ciclista del Grupeto Galletero Road (participant a la QH i La Marmotte aquest any) fent Treking i anave prou "sobrat" Cool
QUII
QUII
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 153
Edad : 52
Localización : Badalona-Ripoll
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por perejil Lun 20 Jul 2009, 11:24

QUII escribió:Com que unes cuantes???? Totes, les volem veure totes las fotografias.

De segur que vareu pujar mes rapid que els del TOUR Wink


Per cert avui ha vist un gran ciclista del Grupeto Galletero Road (participant a la QH i La Marmotte aquest any) fent Treking i anave prou "sobrat" Cool

jeje... Ets un fiera. Mira que tenir temps de veure'm i aturar-te a saludar...

Per cert Armand... ja tardes en dir quins ports vau pujar i baixar
perejil
perejil
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1003
Edad : 45
Localización : PdV
Fecha de inscripción : 27/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por armandsan Lun 20 Jul 2009, 15:26

QUII escribió:Com que unes cuantes???? Totes, les volem veure totes las fotografias.

De segur que vareu pujar mes rapid que els del TOUR Wink


ADEU I RAUXA

Per cert avui ha vist un gran ciclista del Grupeto Galletero Road (participant a la QH i La Marmotte aquest any) fent Treking i anave prou "sobrat" Cool


A veure si a la nit tinc feta la crónica i penjo la majoria de les fotos

perejil escribió:

jeje... Ets un fiera. Mira que tenir temps de veure'm i aturar-te a saludar...

Per cert Armand... ja tardes en dir quins ports vau pujar i baixar
Dissabte vam pujar el Tourmalet desde S.M. de Campan, baixada fins a Luz-St.Sauveur i alli pujar a Luz Ardiden, tornada a Luz-St.Sauveur i pujar el Tourmalet desde l´altre vertient.
Diumenge el Coll d´Aspin i casi tota la pujada del tunel de Bielsa fins que em van vindre a buscar amb el cotxe.
Un cap de setmana molt ben aprofitat mcgreen

armandsan
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1189
Edad : 57
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por perejil Lun 20 Jul 2009, 16:55

armandsan escribió:
Dissabte vam pujar el Tourmalet desde S.M. de Campan, baixada fins a Luz-St.Sauveur i alli pujar a Luz Ardiden, tornada a Luz-St.Sauveur i pujar el Tourmalet desde l´altre vertient.Diumenge el Coll d´Aspin i casi tota la pujada del tunel de Bielsa fins que em van vindre a buscar amb el cotxe.
Un cap de setmana molt ben aprofitat mcgreen

Osti... ja heu fet un bon curriculum
De ben segur que et van haver de treure la bici perquè pugéssis al cotxe.
perejil
perejil
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1003
Edad : 45
Localización : PdV
Fecha de inscripción : 27/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por Guspis Lun 20 Jul 2009, 17:47

Primer de tot felicitar-vos per la vostra proesa....., si teniu la possibilitat de penjar el track...., em faríeu feliç...., encara que fós penjat a Wikiloc o Cicloide, m'és igual....,

Espero amb candeletes les fotos......

Per cert Armand ara et faré una petició (si, un altra, per demanar que no quedi), al post de Tarragona.

Salut a tothom
Guspis
Guspis
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 178
Edad : 62
Localización : Viladecans
Fecha de inscripción : 13/10/2008

Volver arriba Ir abajo

Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol Empty Re: Sortida al Tourmalet en BTT i flaca 17-19 Juliol

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 3. 1, 2, 3  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.