FORO GALLETERO BTT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

+5
Santi
doo4ever
Ada
armandsan
DiamondBack
9 participantes

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por DiamondBack Mar 08 Sep 2009, 23:53

El que quiera hartarse a senderos, y trialeras este sabado.


Última edición por DiamondBack el Miér 09 Sep 2009, 13:49, editado 1 vez
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por armandsan Miér 09 Sep 2009, 00:01

Este finde me toca camping, lastima porque esa ruta tiene buena pinta y me iria muy bien para mejorar mi técnica bajando

armandsan
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1189
Edad : 57
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Invitado Miér 09 Sep 2009, 00:12

Lo mismo, Dani.Tambien subo a Banyoles.

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por DiamondBack Miér 09 Sep 2009, 00:28

armandsan escribió:Este finde me toca camping, lastima porque esa ruta tiene buena pinta y me iria muy bien para mejorar mi técnica bajando

Joan B escribió:Lo mismo, Dani.Tambien subo a Banyoles.

Perdonales señor porque no saben lo que hacen .... Laughing
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Invitado Miér 09 Sep 2009, 00:39

DiamondBack escribió:Perdonales señor porque no saben lo que hacen .... Laughing
Créeme, que ganas de ir a un Bike Park las tengo.Pero no es el momento de gastar en casa.Y respecto a salir, los únicos días (nocturnas aparte) en que puedo salir sin que sea un drama desagradable, es en el camping. Armand no está por muchas trialeras, pero si quieres subir un día, vamos a Guitarriu y te llevo a una trialera de 9,5 kms. Bajas 1000 mts. y acabas con los brazos destrozados. Y tengo guia autóctono, pero lleva una Demo y los endureros que le han acompañado no aguantan las subidas previas, todos petan y no les queda tiempo para bajar.

Hablamos!

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Ada Miér 09 Sep 2009, 00:48

DiamondBack escribió:El que quiera hartarse a senderos, y trialeras este sabado.

Ei Dani, nosaltres estem buscant rutes per fer aquest divendres i dissabte, precisament havíem pensat de fer la Diferent... pots posar més dades, please? kms, desnivell, hora de sortida, lloc de sortida... apa ja tens feina mcgreen
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por doo4ever Miér 09 Sep 2009, 07:29

A mi també m'interessa, com es la ruta? Jo tinc guardia a la feina amb mòbil, si em truquen per algún problema creus que podría arribar a Palau de Plegamans en 1 hora?
doo4ever
doo4ever
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 121
Edad : 48
Localización : Sentmenat
Fecha de inscripción : 17/03/2009

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por DiamondBack Miér 09 Sep 2009, 09:53

Joan B escribió:
DiamondBack escribió:Perdonales señor porque no saben lo que hacen .... Laughing
Créeme, que ganas de ir a un Bike Park las tengo.Pero no es el momento de gastar en casa.Y respecto a salir, los únicos días (nocturnas aparte) en que puedo salir sin que sea un drama desagradable, es en el camping. Armand no está por muchas trialeras, pero si quieres subir un día, vamos a Guitarriu y te llevo a una trialera de 9,5 kms. Bajas 1000 mts. y acabas con los brazos destrozados. Y tengo guia autóctono, pero lleva una Demo y los endureros que le han acompañado no aguantan las subidas previas, todos petan y no les queda tiempo para bajar.

Hablamos!

Pues yo también tenia que subir a Banyoles este finde largo...jeje... en serio,. bueno al lado, por la fageda d'en jordà, pero ha habido cambios de planes y nos quedamos en Barna, aunque esa trialera habrá que catarla.

Ada escribió:
DiamondBack escribió:El que quiera hartarse a senderos, y trialeras este sabado.

Ei Dani, nosaltres estem buscant rutes per fer aquest divendres i dissabte, precisament havíem pensat de fer la Diferent... pots posar més dades, please? kms, desnivell, hora de sortida, lloc de sortida... apa ja tens feina mcgreen

D'aqui a una estona començo a posar algunes dades, pero seria sortir des de Manresa en el primer tren posible y tornar a Manresa també, pasará dels 100km y uns 3000md+ a ojimetro.

doo4ever escribió:A mi també m'interessa, com es la ruta? Jo tinc guàrdia a la feina amb mòbil, si em truquen per algún problema creus que podría arribar a Palau de Plegamans en 1 hora?

La ruta son tres grans bucles al voltant de Manresa, Endubike a l'oest, La diferent al Nord y els senders de Navarcles a l'Est, així que en qualsevol moment es pot abandonar sense problemes i tornar a Manresa. Cada ruta te uns 30km y en unes 2h es fan, així que en el pitjor dels casos trigaries a desfer la ruta 1h si no trobem una ruta alternativa més ràpida més el temps des de el bucle fins a Manresa mes el temps entre Manresa y palau .... una mica dificil en 1h com a pitjor cas.

PD: Si us va millor divendres podríem mirar-ho, crec que podré.
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por DiamondBack Miér 09 Sep 2009, 12:22

El primer tren de Renfe arriba a les 9:00h a Manresa i surt de BCN sant andreu arenal a les 7:53h, per sabadell una mica mes tard.

Per tornar podem agafar a les 19:04h, 20:52h ó 21:52h.

La ruta son uns 130Km amb 3000md+, encara que es pot abandonar en qualsevol moment.
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Santi Miér 09 Sep 2009, 12:35

Gràcies Dani per les dades!! Ara m'ho estava mirant i no em quadrava gaire lo dels 100km, ara amb 130 ja es un altre cosa. Uff pinta ben dura la ruta amb tants corriols i sobretot ben divertida mcgreen !!!
Santi
Santi
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 87
Edad : 45
Fecha de inscripción : 14/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Ada Miér 09 Sep 2009, 16:02

Danis a nosaltres ens aniria millor el divendres... com ho teniu? Així vindria el Francesc, un company de bici que té ganes de fer la Diferent.
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por DiamondBack Miér 09 Sep 2009, 16:13

Ada escribió:Danis a nosaltres ens aniria millor el divendres... com ho teniu? Així vindria el Francesc, un company de bici que té ganes de fer la Diferent.

Us ho dic aquesta tarde-nit però crec que no hi haurà problema.
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por DiamondBack Miér 09 Sep 2009, 21:04

Ok, tinc permis pel divendres ... mcgreen
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por doo4ever Miér 09 Sep 2009, 23:47

Jo divendres treballo pero igualment dissabte tampoc puc, temes familiars. Ja coincidirem en un altre, que vagi molt be nois!
doo4ever
doo4ever
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 121
Edad : 48
Localización : Sentmenat
Fecha de inscripción : 17/03/2009

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Ada Jue 10 Sep 2009, 01:12

DiamondBack escribió:Ok, tinc permis pel divendres ... mcgreen

Dani, merci pel canvi!! Compta amb nosaltres i el Francesc!

doo4ever escribió:Jo divendres treballo pero igualment dissabte tampoc puc, temes familiars. Ja coincidirem en un altre, que vagi molt be nois!

Dani, quina llàstima que no puguis venir, que amb els dies que fa que no et deixes veure...
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por DiamondBack Jue 10 Sep 2009, 09:55

Ada escribió:
DiamondBack escribió:Ok, tinc permis pel divendres ... mcgreen

Dani, merci pel canvi!! Compta amb nosaltres i el Francesc!

doo4ever escribió:Jo divendres treballo pero igualment dissabte tampoc puc, temes familiars. Ja coincidirem en un altre, que vagi molt be nois!

Dani, quina llàstima que no puguis venir, que amb els dies que fa que no et deixes veure...

Agafaré l'ultim vagó del tren de renfe que arriba a les 9:00h a Manresa, ens veiem. Ara t'envio el track, el tinc partit en 12 tracks per que com fa molts bucles es fàcil equivocar-se de sentit.

Dani no faltaran oportunitats segur.
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Ada Jue 10 Sep 2009, 10:49

Tracks rebuts!!
Ok, ens veiem demà al últim vagó, suposo que pujarem a Sabadell Centre. Abans us trobareu amb el Francesc, ell suposo que pujarà a Montcada Bifurcació.
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por DiamondBack Jue 10 Sep 2009, 11:43

Ada escribió:Tracks rebuts!!
Ok, ens veiem demà al últim vagó, suposo que pujarem a Sabadell Centre. Abans us trobareu amb el Francesc, ell suposo que pujarà a Montcada Bifurcació.


en principi vaig sol si a última hora no s'apunta algú,... no crec que hi hagin moltes CANYON al vagon... mcgreen

Si alguien se quiere apuntar, es todo muy asequible y las pasarelas y saltos son todos evitables, si hay algún paso complicado no es mas de dos metros puntualmente, para mi es una de las rutas donde más he disfrutado. Vamos que nos vamos.... mcgreen
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Ada Sáb 12 Sep 2009, 01:02

Doncs ja hem tornat, ens hem dutxat i sopat... uf quina ruta! I això que només hem fet la Enduraid i la Diferent (bueno, va sí ens n'hem saltat un trocet...) i tot i així ens han sortit 100 kms!

Jo per anar-me despedint de l'Orbea he trencat el portabidons primer, després un radi i he caigut dues vegades, una al estil superman! El Dani també s'ha tirat un parell de cops, jejejeje però baixa per uns llocs impossibles!

Fins la propera!
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por La Noe Sáb 12 Sep 2009, 10:30

Ada escribió:
Jo per anar-me despedint de l'Orbea he trencat el portabidons primer, després un radi i he caigut dues vegades, una al estil superman!

Eiiiiiii parella, no te me lesiones que quiero verte al 100% este finde. scratch Bueno, pensandolo bien, con que estes al 70% ya vale, asi no me llevas echando el higadillo todo el rato :RRisas:
La Noe
La Noe
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 54
Edad : 243
Localización : Lost in the mountain
Fecha de inscripción : 19/02/2009

http://locurasdelanoe.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Ada Sáb 12 Sep 2009, 17:50

La Noe escribió:
Ada escribió:
Jo per anar-me despedint de l'Orbea he trencat el portabidons primer, després un radi i he caigut dues vegades, una al estil superman!

Eiiiiiii parella, no te me lesiones que quiero verte al 100% este finde. scratch Bueno, pensandolo bien, con que estes al 70% ya vale, asi no me llevas echando el higadillo todo el rato :RRisas:

Pues no te creas que estoy un poco chunga, pero no de las sacudidas, desde el jueves de la semana pasada que no se que me pasa que me ahogo con cualquier subidita... pensé que se me pasaría pero sigo igual... no se yo de aquí al finde que viene si lo habré podido solucionar...
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por La Noe Sáb 12 Sep 2009, 17:57

Ada escribió:
La Noe escribió:
Ada escribió:
Jo per anar-me despedint de l'Orbea he trencat el portabidons primer, després un radi i he caigut dues vegades, una al estil superman!

Eiiiiiii parella, no te me lesiones que quiero verte al 100% este finde. scratch Bueno, pensandolo bien, con que estes al 70% ya vale, asi no me llevas echando el higadillo todo el rato :RRisas:

Pues no te creas que estoy un poco chunga, pero no de las sacudidas, desde el jueves de la semana pasada que no se que me pasa que me ahogo con cualquier subidita... pensé que se me pasaría pero sigo igual... no se yo de aquí al finde que viene si lo habré podido solucionar...

Jejeje, pues ya vamos bien, tus ahogos equiparan las condiciones, asi podemos ir mas a la par geek

Ahora en serio, espero que no sea nada serio y que te mejores pronto. Ya veras que por lo menos, nos echaremos unas buenas risas. Lleva la camera de fotos :NoBirra:
La Noe
La Noe
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 54
Edad : 243
Localización : Lost in the mountain
Fecha de inscripción : 19/02/2009

http://locurasdelanoe.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Marionabtt Sáb 12 Sep 2009, 17:58

Ada escribió:
La Noe escribió:
Ada escribió:
Jo per anar-me despedint de l'Orbea he trencat el portabidons primer, després un radi i he caigut dues vegades, una al estil superman!

Eiiiiiii parella, no te me lesiones que quiero verte al 100% este finde. scratch Bueno, pensandolo bien, con que estes al 70% ya vale, asi no me llevas echando el higadillo todo el rato :RRisas:

Pues no te creas que estoy un poco chunga, pero no de las sacudidas, desde el jueves de la semana pasada que no se que me pasa que me ahogo con cualquier subidita... pensé que se me pasaría pero sigo igual... no se yo de aquí al finde que viene si lo habré podido solucionar...

Pobre Orbea, quina manera de despedir-la Sad bé, mentre no t'hagis trencat res tu la bici sempre es pot reparar.
Descansa una mica aquesta setmana a veure si se't passa això que dius, segur que no serà res, i ja veuràs com estaràs a tope per la volta a la Cerdanya!!!! Que entre tu i la Noe fareu un bon temps!!!!!
Marionabtt
Marionabtt
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 430
Edad : 45
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Ada Sáb 12 Sep 2009, 19:12

La Noe escribió:

Jejeje, pues ya vamos bien, tus ahogos equiparan las condiciones, asi podemos ir mas a la par geek

Ahora en serio, espero que no sea nada serio y que te mejores pronto. Ya veras que por lo menos, nos echaremos unas buenas risas. Lleva la camera de fotos :NoBirra:

Pero si tu estás superfuerte, que no has parado de hacer rutas de 3 días desde que nos apuntamos, no habrá quien te siga Exclamation Exclamation
A ver si consigo hora para algún medico esta semana, aunque con tan poco tiempo de reacción...
La cámara ya sabes que siempre va conmigo Wink


Última edición por Ada el Sáb 12 Sep 2009, 19:15, editado 1 vez
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Ada Sáb 12 Sep 2009, 19:14

Marionabtt escribió:

Pobre Orbea, quina manera de despedir-la Sad bé, mentre no t'hagis trencat res tu la bici sempre es pot reparar.
Descansa una mica aquesta setmana a veure si se't passa això que dius, segur que no serà res, i ja veuràs com estaràs a tope per la volta a la Cerdanya!!!! Que entre tu i la Noe fareu un bon temps!!!!!

Gràcies Mariona, jo a dia d'avui em conformo en acabar... a veure si dissabte m'ha passat tot mcgreen!!
Sí, sí la Orbea ahir semblava que ens sentis parlar de la bici nova i s'anava desintegrant, jejejeje, aquest matí hem arreglat el radi i el portabidons i avui s'ha portat bé, ja li he explicat que no me la treuré pas de sobre Wink
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.