FORO GALLETERO BTT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

+5
Santi
doo4ever
Ada
armandsan
DiamondBack
9 participantes

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Ada Sáb 12 Sep 2009, 19:30

I aquí les fotillos

A l'estació de Manresa a les 9:15... tardillo
Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Hpim1056z
Una pujadeta de l'Enduraid
Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Hpim1064j
Fent país a Sant Joan de Vilatorrada
Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Hpim1066
Enllaç de l'Enduraid a la Diferent, el Dani fent de guia, esplèndit!
Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Hpim1070
Observant les mines de sal
Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Hpim1079
Fent país a Sallent
Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Hpim1085m
El Francesc saltant
Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Hpim1060o
El Víctor a les primeres baixades de la Diferent, com ens va fer suar la primera pujada!!
Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Hpim1088
El radi que em va petar enrotllat amb un altre per poder seguir
Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Hpim1089
El Sergio saltant
Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Hpim1100i
El Dani saltant, un altre dia faré servir el zoom!
Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Hpim1101
Morts de sed carregant aigua en una font, la feina que vem tenir oi Dani?
Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Hpim1107x
Passant pel costat del Monestir de Sant Benet de Bages ja a prop de Manresa
Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Hpim1116
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por DiamondBack Sáb 12 Sep 2009, 23:36

Per fi trobo un mini bono per escriure ... jeje ... estan tots complicats.

La sortida va ser dura per ser 100km i uns 2000md+, sobretot la primera pujada de la diferent que el Victor va posar un ritme molt dur ... buf.. menos mal que no està en forma... i a la enduride molt corriol de pujada tècnic que desgasta molt, i el Francesc no parava d'esprintar, quina energia...a mes amb el sergio feien els salts que trobaven ... jo vaig fer el petit...jeje... el Santi va baixar per parets molt tècniques i dretes i buscant traçades impossibles i l'Ada va baixar com una campeona i pujant com sempre ...

La ruta va ser accidentada però sense conseqüències:

Ada va trencar el botellero, un radi i va sortir per orelles, jo un parell de vegades per orelles una em va salvar que em vaig agafar a l'aire a un pi mcgreen i el Sergio també un parell de vegades, una molt tonta,... un bon balanç, ah i el santi va punxar. La veritat es que la diferent te molta miga i potser val mes la pena fer la versió rally que es fan algunes trialeres divertides i no tan extrema.

PD: JB el victor porta dos lupine que sumen 2000 lumens Shocked ... brutal!!

Una bona sortida amb bona companyia i amb ganes de repetir.

Molt xules les fotos Ada
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por doo4ever Dom 13 Sep 2009, 00:40

Quina bona pinta! Pues si tu Dani dius que te molta miga!! Com ha de ser..... Quan jo vaig just a les trialeres tu baixes xiulant "Verano azul" !! mcgreen

Per cert Ada per quin quadre t'has decidit? bounce

Enhoranona per la ruta! A veure si coincidim! Quina por... What a Face
doo4ever
doo4ever
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 121
Edad : 48
Localización : Sentmenat
Fecha de inscripción : 17/03/2009

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por jaumetal Dom 13 Sep 2009, 14:23

llavors això de corriols fàcils res de res ehhh , ja sabia jo que no t'en pots refiar del Dani jaja , bé a veure si próximament organitzem una altre expedició que fa temps que no faig l'invertit complert jaja.

jaumetal
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 598
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Ada Dom 13 Sep 2009, 15:00

doo4ever escribió:Quina bona pinta! Pues si tu Dani dius que te molta miga!! Com ha de ser..... Quan jo vaig just a les trialeres tu baixes xiulant "Verano azul" !! mcgreen

Per cert Ada per quin quadre t'has decidit? bounce

Enhoranona per la ruta! A veure si coincidim! Quina por... What a Face

Dani segur que ho hauries fet de conya!
Doncs ja està decidit, em quedaré la Scale 20 sencereta mcgreen mcgreen

http://www.scottusa.com/es_es/product/7932/44723/scale_20
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por doo4ever Dom 13 Sep 2009, 17:10

Ada escribió:
doo4ever escribió:Quina bona pinta! Pues si tu Dani dius que te molta miga!! Com ha de ser..... Quan jo vaig just a les trialeres tu baixes xiulant "Verano azul" !! mcgreen

Per cert Ada per quin quadre t'has decidit? bounce

Enhoranona per la ruta! A veure si coincidim! Quina por... What a Face

Dani segur que ho hauries fet de conya!
Doncs ja està decidit, em quedaré la Scale 20 sencereta mcgreen mcgreen

http://www.scottusa.com/es_es/product/7932/44723/scale_20

Woooooowww!!! Quina passada!!!! Està impresionant! Està mes maca aquesta que la Escale 10! Amb aquesta bici volaràs baix!!!! Fiuuuu!!!
doo4ever
doo4ever
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 121
Edad : 48
Localización : Sentmenat
Fecha de inscripción : 17/03/2009

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por dr.voll Dom 13 Sep 2009, 17:57

Bueno, pues se me han quedado algo los dientes largos, quizás al no ir me he evitado alguna ostia,jeje, visto lo visto, weno, espero que estéis todos bien de las caídas, pero es lo que hay, el que baja mejor casi siempre es el que mas veces se ha caído, por no decir siempre, es puro tramite.
Y weno Ada, vaya despedida ala Orbea,jeje, estrujándola al máximo, hay te veo, cogiendo el toro por los cuernos para domesticarlo, ahora con la nueva tendrás mas cuidado pero seguro que has sacado mas dominio en circunstancias adversas. Pues haber para cuando la tienes y nos la enseñas bien en parado, porque en marcha no va haber quien te vea,jeje, pues enga, la próxima de este rollete no me la pierdo, salud
dr.voll
dr.voll
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 423
Edad : 53
Fecha de inscripción : 27/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Ada Mar 15 Sep 2009, 19:06

Diamondback, el Víctor i el Francesc han posat alguna foto més al foromountainbike, tot i que no amb massa resolució però n'hi ha una teva de la passarel.la de troncs i el salt:

http://www.foromountainbike.com/index.php?topic=17134.15
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por DiamondBack Miér 16 Sep 2009, 09:09

Ada escribió:Diamondback, el Víctor i el Francesc han posat alguna foto més al foromountainbike, tot i que no amb massa resolució però n'hi ha una teva de la passarel.la de troncs i el salt:

http://www.foromountainbike.com/index.php?topic=17134.15

Gracies Ada, espero que recuperis aviat de la caiguda y que no sigui mes que una contusió.
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Ada Miér 16 Sep 2009, 10:51

DiamondBack escribió:
Ada escribió:Diamondback, el Víctor i el Francesc han posat alguna foto més al foromountainbike, tot i que no amb massa resolució però n'hi ha una teva de la passarel.la de troncs i el salt:

http://www.foromountainbike.com/index.php?topic=17134.15

Gracies Ada, espero que recuperis aviat de la caiguda y que no sigui mes que una contusió.

Ei Dani, al final resulta que em vaig fer un esguinç a una costella Rolling Eyes, sort que és una de les de sota i no em moltesa molt, de totes maneres ja estic en mans del fisio per poder anar aquest cap de setmana a la Volta a la Cerdanya.
Això em passa per voler-vos seguir per tot arreu, jejejeje!
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Invitado Miér 16 Sep 2009, 11:52

Vaja, he contestat al foromountainbike, pero afegiré que, vist el nivell, a veure si hagués petat! Es clar que amb l'Armand tampoc anem mai de passeig.

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por DiamondBack Miér 16 Sep 2009, 12:26

Ada escribió:
DiamondBack escribió:
Ada escribió:Diamondback, el Víctor i el Francesc han posat alguna foto més al foromountainbike, tot i que no amb massa resolució però n'hi ha una teva de la passarel.la de troncs i el salt:

http://www.foromountainbike.com/index.php?topic=17134.15

Gracies Ada, espero que recuperis aviat de la caiguda y que no sigui mes que una contusió.

Ei Dani, al final resulta que em vaig fer un esguinç a una costella Rolling Eyes, sort que és una de les de sota i no em moltesa molt, de totes maneres ja estic en mans del fisio per poder anar aquest cap de setmana a la Volta a la Cerdanya.
Això em passa per voler-vos seguir per tot arreu, jejejeje!

Segur que us en sortiu prou bé, que tu el Santi esteu fets uns bons patidors... sort a la volta.
DiamondBack
DiamondBack
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 411
Edad : 50
Fecha de inscripción : 14/01/2009

http://sostrescomarcals.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Ada Miér 16 Sep 2009, 15:25

Joan B escribió:Vaja, he contestat al foromountainbike, pero afegiré que, vist el nivell, a veure si hagués petat! Es clar que amb l'Armand tampoc anem mai de passeig.

No haguéssis petat pas Joan, t'ho haguessis passat com un nen petit!

DiamondBack escribió:
Segur que us en sortiu prou bé, que tu el Santi esteu fets uns bons patidors... sort a la volta.

Dani, aquest cop i per primera vegada no hi vaig amb el Santi, vaig amb la Noe! Quina ràbia per un cop que no corro sola o amb el Santi i arribo lisiada...
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Marionabtt Miér 16 Sep 2009, 19:41

Ada escribió:
DiamondBack escribió:
Ada escribió:Diamondback, el Víctor i el Francesc han posat alguna foto més al foromountainbike, tot i que no amb massa resolució però n'hi ha una teva de la passarel.la de troncs i el salt:

http://www.foromountainbike.com/index.php?topic=17134.15

Gracies Ada, espero que recuperis aviat de la caiguda y que no sigui mes que una contusió.

Ei Dani, al final resulta que em vaig fer un esguinç a una costella Rolling Eyes, sort que és una de les de sota i no em moltesa molt, de totes maneres ja estic en mans del fisio per poder anar aquest cap de setmana a la Volta a la Cerdanya.
Això em passa per voler-vos seguir per tot arreu, jejejeje!

Ei Ada!!! Espero que se't passi el mal ben aviat, bé si ja vas al fisio i et prens algun antiimflamatori amb 4 dies segur que està arreglat!!!
Marionabtt
Marionabtt
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 430
Edad : 45
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles - Página 2 Empty Re: Enduraid + La Diferent + Sender de Navarcles

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.