FORO GALLETERO BTT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Primera salida del B

+3
Pequeñin
Marionabtt
armandsan
7 participantes

Ir abajo

Primera salida del B Empty Primera salida del B

Mensaje por armandsan Sáb 14 Feb 2009, 22:39

Despues de un par de intentos aplazados por la lluvia hoy por fin hemos podido iniciar las flaqueadas del B.
Visto el nivel que tienen los carreteros de por aqui, y ver la imposibilidad de seguir su ritmo Embarassed . Decidimos empezar ha hacer algunas salidas para ponernos un poco al dia para no descolgarnos demasiado cuando salgamos con vosotros, mcgreen
La salida de hoy ha estado muy bien y ha sido el debut en carretera fuera de circuito de Mariona, que ha nos ha preparado un bonito recorrido por el Valles :cheers:
Despues de compartir trayecto en el tren con Jaume; Angel y Dani que iban a Terrassa a la volta a la Mola. Hemos iniciado el recorrido desde la Estacion de Sabadell Nord.
Hemos empezado la ruta Mariona, Edu y yo, y nos hemos puesto en camino hacia el Farell. No conocia el puerto pero me encontrado muy comodo subiendolo las rampas no son excesivamente duras y permiten llevar un ritmo alegre de ascension.
Mariona y Edu llegando al cim mcgreen

Primera salida del B Getattachmenttv5
Primera salida del B W640
Primera salida del B 52755509kq7
Primera salida del B W640

Alli nos hemos reunido con Xavi que venia por montaña y en este garito nos hemos pegado un señor almuezo Razz

Primera salida del B 52407646aq3
Primera salida del B W640
Primera salida del B 74449127mj5
Primera salida del B W640

Alli nos ha dejado Edu y hemos bajado con Xavi a Sant Sebastia de Montmajor hemos dado la vuelta al pueblo y visitamos a uno gatitos cat
Primera salida del B 51962260wr7
Primera salida del B W640
Primera salida del B 27877150lp2
Primera salida del B W640
Desde alli Xavi ha continuado por montaña y nosotros hemos regresado al Farell, Sant feliu de Codinas, Sant Llorenç Savall, Castellar y de nuevo a Sabadell.
Mariona me ha acompañado hasta la carretera que va a Cerdanyola y he regresado a Badalona subiendo la Vallensana mcgreen
Fotos de las bicis en una parada de avituallamiento
Primera salida del B Treckcn7
Primera salida del B W640
Primera salida del B Mendizgl8
Primera salida del B W640

El perfil de la salida
Primera salida del B Perfiltc2
Primera salida del B W640
En resumen 125km en 5,30 horas con mas de 2000 metros de acumulado, un genial dia de bici.
Pd. Las proximas salidas ya las anunciaremos con tiempo a ver si nos juntamos mas gente Wink

SALUDOS

armandsan
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1189
Edad : 57
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por Marionabtt Sáb 14 Feb 2009, 23:04

Ei Armand!Al final t'han sortit 125 km, déu ni do, jo 97 (al final no he volgut fer cap volta per arribar als 100, je je je) Tant desnivell hem fet???
Doncs la primera sortida amb la de carretera ha estat genial! Tot i que encara no domino els canvis, ni sé com posar gaire bé les mans per frenar, vaig lenta baixant (bueno amb la btt també)...la sensació ha estat molt bona, per repetir-la!!! Sort que portava un bon mestre!
L'Armand ens ha fotut un bon pal al Farell que el pròxim dia em penso picar pujant al vigia Razz Ha estat començar la pujada i ja no l'he vist més, bé quan ha arribat a dalt s'ha donat la volta i ens ha vingut a esperar...
Després de Caldes a St. Feliu de Codines pujadeta d'aquelles que no sembla que pugis però piquen que déu ni do...i de St. Feliu de Codines a Sant Llorenç la carretera de conya ja que no passen gaires cotxes.
Així ha estat la meva primera sortida per carretera mcgreen

Quan he arribat a casa en Xavi m'ha dit que s'ha ficat per un camí sortint de St. Sebastià i que uns gossos l'han atacat, l'han mossegat i tot i li han fet sang...i el cabr... del propietari ni l'ha curat ni res de res i passant de tot, a més no estava fent res mal fet ja que estava en un camí per on podia passar, l'únic que el camí estava prohibit per vehicles a motor però la bici que jo sàpiga no porta motor, i el tiu diguent que estava a la seva finca,...era per denunciar-lo, m'he emportat una bona enrabiada quan m'ho ha explicat!
Marionabtt
Marionabtt
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 430
Edad : 45
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por armandsan Sáb 14 Feb 2009, 23:17

Marionabtt escribió:Ei Armand!Al final t'han sortit 125 km, déu ni do, jo 97 (al final no he volgut fer cap volta per arribar als 100, je je je) Tant desnivell hem fet???
Doncs la primera sortida amb la de carretera ha estat genial! Tot i que encara no domino els canvis, ni sé com posar gaire bé les mans per frenar, vaig lenta baixant (bueno amb la btt també)...la sensació ha estat molt bona, per repetir-la!!! Sort que portava un bon mestre!
L'Armand ens ha fotut un bon pal al Farell que el pròxim dia em penso picar pujant al vigia Razz Ha estat començar la pujada i ja no l'he vist més, bé quan ha arribat a dalt s'ha donat la volta i ens ha vingut a esperar...
Després de Caldes a St. Feliu de Codines pujadeta d'aquelles que no sembla que pugis però piquen que déu ni do...i de St. Feliu de Codines a Sant Llorenç la carretera de conya ja que no passen gaires cotxes.
Així ha estat la meva primera sortida per carretera mcgreen

Quan he arribat a casa en Xavi m'ha dit que s'ha ficat per un camí sortint de St. Sebastià i que uns gossos l'han atacat, l'han mossegat i tot i li han fet sang...i el cabr... del propietari ni l'ha curat ni res de res i passant de tot, a més no estava fent res mal fet ja que estava en un camí per on podia passar, l'únic que el camí estava prohibit per vehicles a motor però la bici que jo sàpiga no porta motor, i el tiu diguent que estava a la seva finca,...era per denunciar-lo, m'he emportat una bona enrabiada quan m'ho ha explicat!
La veritat es que si que es per denunciar-ho que ja gent que es pensa que el camp es seu, es clar que es pot pasar si sol prohibeix vehicles a motor. Quin mal rato ha degut pasar.
Si que hem fet bastant desnivell, segur que mes hi tot , ja saps que el meu gps sempre marca bastant menys.
Per ser la primera sortida la carretera has estat molt be, en un parell de sortides et posaras al dia, i despres t´has vengat de la pujada al farell fenme patir per seguirte la roda en varies rampes Embarassed
El recorregut molt maco amb moltes pujades com m´agraden a mi mcgreen

armandsan
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1189
Edad : 57
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por Marionabtt Dom 15 Feb 2009, 00:11

Me n'alegro que t'hagi agradat la ruta Wink doncs si vols pujades el dijous a la nocturna ja en tindràs unes quantes d'assegurades...
A veure si en podem organitzar una altra avitat (després del corre,corre que te pillo) i la gent s'animi i s'apunti.
Marionabtt
Marionabtt
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 430
Edad : 45
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por Pequeñin Dom 15 Feb 2009, 01:00

Felicidades, habéis hecho una buena ruta, y de grupo B nada ¡¡¡¡
Pequeñin
Pequeñin
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1254
Edad : 56
Localización : Barcelona
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por _Sergio_ Dom 15 Feb 2009, 19:50

Muy guapa la ruta, tengo ganas de ir por el Valles con la flaca y subir por esas carreteras........que con el dia que os hizo tuvisteis que disfrutar como enanos.
_Sergio_
_Sergio_
SALTA TRIALERAS
SALTA TRIALERAS

Cantidad de envíos : 233
Edad : 46
Localización : Badalona
Fecha de inscripción : 11/12/2008

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por M.A. Dom 15 Feb 2009, 21:03

Menuda salida os habeis montado, lo teniais todo premeditado que una ruta asi no sale de la improvisacion, enhorabuena.

Sospecho que lo de grupo B es por el grupo de los Buenos.
M.A.
M.A.
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1073
Edad : 85
Localización : Bcn
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por Marionabtt Dom 15 Feb 2009, 22:47

_Sergio_ escribió:Muy guapa la ruta, tengo ganas de ir por el Valles con la flaca y subir por esas carreteras........que con el dia que os hizo tuvisteis que disfrutar como enanos.

Pues la ruta que comentó Toni -castellar en otro post, està muy bien, y lo que tu comentas, és para hacerla tranquilamene ya que hay bastantes km y desnivel.

hoynomepico escribió:Menuda salida os habeis montado, lo teniais todo premeditado que una ruta asi no sale de la improvisacion, enhorabuena.

Sospecho que lo de grupo B es por el grupo de los Buenos.

Esto del grupo B lo dijimos un día en plan de risa y ahí se quedó el nombre mcgreen
Hombre, yo me tengo que espavilar bastante antes de hacer una salida con la flaca con vosotros, en un momento se me escapa la rueda de delante y ya no puedo seguir, je je je
Marionabtt
Marionabtt
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 430
Edad : 45
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por _Sergio_ Lun 16 Feb 2009, 00:24

Marionabtt escribió:
_Sergio_ escribió:Muy guapa la ruta, tengo ganas de ir por el Valles con la flaca y subir por esas carreteras........que con el dia que os hizo tuvisteis que disfrutar como enanos.

Pues la ruta que comentó Toni -castellar en otro post, està muy bien, y lo que tu comentas, és para hacerla tranquilamene ya que hay bastantes km y desnivel.

La verdad es que si, la ruta que mire es para hacerla tranquilamente, de esa manera se puede disfrutar de la carretera, del paisaje y de la compañia. Al fin y al cabo la dureza nos la ponemos nosotros mismos dependiendo del ritmo que queramos ir.
_Sergio_
_Sergio_
SALTA TRIALERAS
SALTA TRIALERAS

Cantidad de envíos : 233
Edad : 46
Localización : Badalona
Fecha de inscripción : 11/12/2008

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por Beatle Lun 16 Feb 2009, 01:31

uooOOO, MOLT interessant això de les sortidas clase B, jejeje.
Potser m'apunto a alguna mes endavant! De moment jo rodo per un circuitet d'uns 2 km que tinc al costat de casa (al voltant de la ciutat esportiva del Barça) que es perfecte en cuan a cotxes ja que en 20 minuts en vei 2 o 3 nomes :-)

en fi, a seguir aixi de be!!
Beatle
Beatle
CAPITAN PEDALES
CAPITAN PEDALES

Cantidad de envíos : 706
Edad : 39
Localización : Sant Joan Despí
Fecha de inscripción : 29/05/2008

http://www.joanguillamat.com

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por armandsan Lun 16 Feb 2009, 01:43

Beatle escribió:uooOOO, MOLT interessant això de les sortidas clase B, jejeje.
Potser m'apunto a alguna mes endavant! De moment jo rodo per un circuitet d'uns 2 km que tinc al costat de casa (al voltant de la ciutat esportiva del Barça) que es perfecte en cuan a cotxes ja que en 20 minuts en vei 2 o 3 nomes :-)

en fi, a seguir aixi de be!!
El mes que ve sera la proxima sortida, vine que ja veuras que t´agradara. La veritat que es una zona molt maca i les carreteres que pasem no son massa transitadas.

armandsan
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1189
Edad : 57
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por Beatle Lun 16 Feb 2009, 01:51

Very Happy ja avisareu! Rolling Eyes
Beatle
Beatle
CAPITAN PEDALES
CAPITAN PEDALES

Cantidad de envíos : 706
Edad : 39
Localización : Sant Joan Despí
Fecha de inscripción : 29/05/2008

http://www.joanguillamat.com

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por Marionabtt Mar 17 Feb 2009, 00:46

Beatle escribió:Very Happy ja avisareu! Rolling Eyes

Amb això ja hi pots comptar mcgreen
Marionabtt
Marionabtt
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 430
Edad : 45
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por Ada Miér 18 Feb 2009, 11:48

Ei Mariona, veig que al final t'has animat a sortir del tontòdrom amb la de carretera!
Es que això de pujar al Farell ho tenies al cap de feia dies!
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por Marionabtt Miér 18 Feb 2009, 16:30

Ada escribió:Ei Mariona, veig que al final t'has animat a sortir del tontòdrom amb la de carretera!
Es que això de pujar al Farell ho tenies al cap de feia dies!

Doncs si que ho tenia al cap feia dies mcgreen però un dissabte que plou, l'altre que fot vent...sempre que deia aquesta setmana provaré de sortir amb la de carretera, zas, passava alguna cosa...això és perquè encara no tocava sortir. Però de moment si puc fer alguna sortida, serà per carreteres que no hi hagi massa trànsit.
Encara que al tontòdrom m'ho passo bastant bé, em poso la música a tot drap i anar fent!
Marionabtt
Marionabtt
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 430
Edad : 45
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por Beatle Miér 18 Feb 2009, 17:20

a quin tontòdrom vas? es gratis/public? o es un circuitet prop de casa teva que t'has montat tu?. magradaria provar aixo de fer voltes a mi també!
Beatle
Beatle
CAPITAN PEDALES
CAPITAN PEDALES

Cantidad de envíos : 706
Edad : 39
Localización : Sant Joan Despí
Fecha de inscripción : 29/05/2008

http://www.joanguillamat.com

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por Marionabtt Miér 18 Feb 2009, 22:03

Beatle escribió:a quin tontòdrom vas? es gratis/public? o es un circuitet prop de casa teva que t'has montat tu?. magradaria provar aixo de fer voltes a mi també!

Doncs vaig a un tontòdrom que hi ha a Terrassa, és d'una penya ciclista i s'ha de pagar una quota anual però surt molt bé de preu, i et dónen un carnet de soci, t'envien alguna revista...el circuit fa aproximadament 1,3 km, hi hi va gent de tot, els dimarts i dijous està a petar perquè hi van grups ciclistes que entrenen però es pedala bé, també hi ha gent que hi va amb la btt, i si vols també hi pots anar dissabtes i diumenges al matí.
Marionabtt
Marionabtt
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 430
Edad : 45
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por Beatle Miér 18 Feb 2009, 22:42

està be! uhms, terrassa em cau lluny, jeje. crec que continuaré amb el meu circuitet d'aqui a la ciutat esportiva del barça, no es lo mismo pero bueno, es el que hi ha!. Avui sortia amb la idea de ferhi 20 voltes (el meu es de 1,6km) i no se com he acabat pujant al tibidabo, jajaja.
Beatle
Beatle
CAPITAN PEDALES
CAPITAN PEDALES

Cantidad de envíos : 706
Edad : 39
Localización : Sant Joan Despí
Fecha de inscripción : 29/05/2008

http://www.joanguillamat.com

Volver arriba Ir abajo

Primera salida del B Empty Re: Primera salida del B

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.