Ruta pel Bàges
+2
riscky
Feliu
6 participantes
Página 1 de 2.
Página 1 de 2. • 1, 2
Ruta pel Bàges
Trastejant per diferents webs, he trobat aquesta ruta a la web del Belmonte,
http://www.belmontebtt.com/salidas47/index.html
Crec que pot ser interesant, si algú s'apunta podriem parlar d'organitzar-la.
Salut i força :NoBirra:
Feliu- MR. BUNNY HOP
- Cantidad de envíos : 1222
Re: Ruta pel Bàges
Ey Feliu, esa ruta la hicimos el año pasado Mussols & Galleteros, esta chula, chula, pero ahora con el calor se puede hacer pesadita, no se quizas xuando vuelva de vacances.
salut
salut
Jo també crec que serà millor després de d'aquest mes. Últimament fa massa calor per fer segons què!
Feliu- MR. BUNNY HOP
Pues uno que se une a la comitiva si se hace.
Si la propone Feliu no hay más que hablar.
Si la propone Feliu no hay más que hablar.
Feliu escribió:Trastejant per diferents webs, he trobat aquesta ruta a la web del Belmonte,
Salut i força
Esta opción podria proponerse para Noviembre que aún no hará tanto frio a partir 15-11-2009 creo que seria una buena época.
Qué os parece ???
Y si os gusta más la de Engolasters en Andorra.........
Última edición por Epic el Jue 08 Oct 2009, 14:22, editado 1 vez
Esta ruta ya lo comentamos en la última ruta con feliu, es un poco sosa pero se pueden hacer algunos cambios interesantes para hacerla más amena; cuando quieras la repetimos, yo conozco bien la zona.
ENGOLASTERS!! me gusta la idea! ilumíname con un fin de semana allí arriba con las primeras nieves beteteando.
ENGOLASTERS!! me gusta la idea! ilumíname con un fin de semana allí arriba con las primeras nieves beteteando.
XaviBTT- SALTA TRIALERAS
- Cantidad de envíos : 339
XaviBTT escribió:......ENGOLASTERS!! me gusta la idea! ilumíname con un fin de semana allí arriba con las primeras nieves beteteando.
Pues tiene fácil solución, al lado mismo del lago hay un pequeño hotel de tan solo 16 habitaciones dobles, lugar para guardar las bicis y un entorno inmejorable.
El dueño le da al BTT y al atletismo de montaña, la última vez que estuve por alli se ofrecio incluso para hacer alguna ruta con los que fueramos, asi que la diversión asegurada.
Última edición por Epic el Jue 08 Oct 2009, 14:25, editado 1 vez
Conozco el lugar, mariona i jo hemos estado varias veces caminando por la zona del lago y luego hemos ido al restaurante. Pon fecha que me gusta la idea.
XaviBTT- SALTA TRIALERAS
Algún fin de semana que pudiesemos coincidir los maximos posibles.
Así que lo dejo a vuestra elección, a mi particularmente me da igual uno que otro.
Así que lo dejo a vuestra elección, a mi particularmente me da igual uno que otro.
Venga que se acaban los bonobicis de este año, poner fecha y terminar de definir ruta.
Saludos
Saludos
subopabajar- MAQUINON
- Cantidad de envíos : 1557
A los que le seduzca la idea que vayan proponiedo fechas, a mi en principio me da igual una que otra, tendría que surgir algún problema gordo para no poder adaptarme.
Hauriem de posar data per a la ruta aquesta...
En quant a lo de pujar a Andorra, Epic com ho tens per anar a passar un cap de setmana marxat divendres tarda o dissabte matí d'hora? busquem data abans que hagi massa neu ?
En quant a lo de pujar a Andorra, Epic com ho tens per anar a passar un cap de setmana marxat divendres tarda o dissabte matí d'hora? busquem data abans que hagi massa neu ?
XaviBTT- SALTA TRIALERAS
Bé, ara ja no fa calor, així que reprenc la voluntat de fer aquesta ruta. Jo estic de vacances, per tant, proposeu dies per a fer-la.
Vinga!!! a veure qui te pebrots d'aixecar la llebre.
Vinga!!! a veure qui te pebrots d'aixecar la llebre.
Feliu- MR. BUNNY HOP
Què us sembla si fem aquesta ruta el proper dissabte 21/11?
Feliu- MR. BUNNY HOP
Yo me apuntaría, pero hasta el jueves - viernes no puedo confirmar nada.
El 22 es la Prehistórica que también me gustaría ir.
El 22 es la Prehistórica que también me gustaría ir.
Javi123- TRAGAMILLAS
- Cantidad de envíos : 420
Me apunto !! quien llevará el gipeese? es para pedir el track que hicimos ese día incluyendo una zona de single track paralela a una pista y que hace la ruta más amena. L'esmorzar el podem fer al bareto de Monistrol de Calders (Can Solà) si us sembla bé, allà jo em faig responsable que la teca serà del gust del galleters més sibarites.
XaviBTT- SALTA TRIALERAS
Vinga que aquet cap de setmana he tigut la bici "EN EL DIQUE SECO", amb la operacio de la meva mare i la sil i el pau amb febre he tingut una setmana bona, bona, jejeje
Sino en surt un altre merda a la sabata m´apunto per el dissabte.
Salutacions
Salutacions
subopabajar- MAQUINON
subopabajar escribió:
........Sino en surt un altre merda a la sabata m´apunto per el dissabte.
Salutacions
Ah!!! bueno, pensaba que te querias escaquear malandrin.
subopabajar escribió:Vinga que aquet cap de setmana he tigut la bici "EN EL DIQUE SECO", amb la operacio de la meva mare i la sil i el pau amb febre he tingut una setmana bona, bona, jejeje
Salutacions
Espero que l'operació hagi anat bé.
No tinc cap track, però podem seguir les indicacions del mestre Belmonte. Si algú té gipisi, que ho digui ara o calli per sempre. :RRisas: :RRisas: :RRisas:
Feliu- MR. BUNNY HOP
Pregunta????????????
Podriem fer-la el diumenge?, el dissabte pinta que es pot complicar.
Salut
Podriem fer-la el diumenge?, el dissabte pinta que es pot complicar.
Salut
subopabajar- MAQUINON
si ningú porta gps ja miraria de portar.lo jo, i mira que no m'agrada i mai el porto!! Seguint les indicacions és molt difícil i tard o d'hora ens perdriem.
Epic, per aquesta ruta porta't la Lulú que té unes quantes trialeres maques (tampoc és que siguin res de l'altre món...) però amb l' epic potser patiràs pels cops amb pedres
Per altra banda, un bon amic m'ha proposat repetir la ruta que vaig fer de pujar cap al Turó de l'home i m'està tentant... No us agradaria fer-la? són uns 38kms. amb uns 1500 desnivell per pista sense cap rampota i els últims 500m. a peu. Després la baixada per corriols i trialeres o bé per pista. Encara fa bon temps i potser sigui de les últimes vegades per fer el recorregut en bon estat abans que comenci a glaçar aviat. Aquesta del bages es pot fer tot l'any...
.
Epic, per aquesta ruta porta't la Lulú que té unes quantes trialeres maques (tampoc és que siguin res de l'altre món...) però amb l' epic potser patiràs pels cops amb pedres
Per altra banda, un bon amic m'ha proposat repetir la ruta que vaig fer de pujar cap al Turó de l'home i m'està tentant... No us agradaria fer-la? són uns 38kms. amb uns 1500 desnivell per pista sense cap rampota i els últims 500m. a peu. Després la baixada per corriols i trialeres o bé per pista. Encara fa bon temps i potser sigui de les últimes vegades per fer el recorregut en bon estat abans que comenci a glaçar aviat. Aquesta del bages es pot fer tot l'any...
.
XaviBTT- SALTA TRIALERAS
Página 1 de 2. • 1, 2