FORO GALLETERO BTT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

CARBONO O ALUMINI?

+12
M.A.
dr.voll
Santi
jaumetal
DiamondBack
doo4ever
Grey
XaviBTT
Rolink
perejil
riscky
Ada
16 participantes

Página 2 de 3. Precedente  1, 2, 3  Siguiente

Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Ada Vie 04 Sep 2009, 16:27

dr.voll escribió:Hola, ya veo que esto es un no parar, cuando no es un pito es una pelota.
No entro ni en detalles ni en opiniones, pero por color, este es tu cuadro Ada. jeje, enga, ya nos vemos
CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Cuadroktmteamlcg

Angel como lo sabes!! el taronja m'encanta mcgreen ! Ja l'hem mirada aquesta però per la pasta que m'hi puc gastar bé muntada massa senzilla amb comparació a la resta i tampoc ens han aconsellat el seu servei post-venta...
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Ada Vie 04 Sep 2009, 16:28

M.A. escribió:Ada sabes que este año no te has portado bien y te van a traer carbono asi que no tienes nada que hacer Razz

Que bo MA!!! Bueno, pues si no hay más remedio... jejejeje
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Ada Vie 04 Sep 2009, 16:29

QUII escribió:Uff qualquiera da un consejo aqui....

Jo et dire que disfrutis de la compra, i deixa un calerons per una bici de rodas primas que tambe disfrutaras MOLTTTTTT!!!!


ADEU I RAUXA

Veus això ja no ho veig al menys per un futur pròxim, encara queda molta muntanya per conèixer Twisted Evil
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por dr.voll Vie 04 Sep 2009, 18:13

Ada escribió:
QUII escribió:Uff qualquiera da un consejo aqui....

Jo et dire que disfrutis de la compra, i deixa un calerons per una bici de rodas primas que tambe disfrutaras MOLTTTTTT!!!!


ADEU I RAUXA

Veus això ja no ho veig al menys per un futur pròxim, encara queda molta muntanya per conèixer Twisted Evil

Molta, molta, molta ,,, pero que molta moltisima, tan que no l'acabarem mai, i si ens la acabéssim, repetirem
dr.voll
dr.voll
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 423
Edad : 53
Fecha de inscripción : 27/05/2008

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por josus Dom 06 Sep 2009, 12:06

Ei Ada, no se si ja tens bici nova pero si vols tastar carbono jo tinc la rigida aparcada perque m'he pillat una doble, tenim una edat ja... en fin. Es un cuadro del xino famós del foroMTB i crec que de talla t'anira be, es una 18''. Si el vols provar m'ho dius i te la deixo el temps que vulguis.

Ara que penso, si tinc fotos je je

http://picasaweb.google.es/Josus.Sunt/Rigida#

josus
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 12
Edad : 56
Fecha de inscripción : 02/08/2008

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por jaumetal Dom 06 Sep 2009, 19:30

josus escribió:Ei Ada, no se si ja tens bici nova pero si vols tastar carbono jo tinc la rigida aparcada perque m'he pillat una doble, tenim una edat ja... en fin. Es un cuadro del xino famós del foroMTB i crec que de talla t'anira be, es una 18''. Si el vols provar m'ho dius i te la deixo el temps que vulguis.

Ara que penso, si tinc fotos je je

http://picasaweb.google.es/Josus.Sunt/Rigida#

doncs et va quedar una bici impressionant , Ada aprofita i cata el carboni del xino i m'expliques quines sensacions tens , que fa temps que vaig seguint els quadres aquests jiji.

jaumetal
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 598
Fecha de inscripción : 26/05/2008

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Beatle Dom 06 Sep 2009, 22:53

Oh! no havia vist aquest post encara, el segueixo amb atenció que m'interessa el tema, jo tambe vull una rigida llivianeta i probablement carboni, ara be, de moment tinc 0 euros, jajajaja.
Beatle
Beatle
CAPITAN PEDALES
CAPITAN PEDALES

Cantidad de envíos : 706
Edad : 39
Localización : Sant Joan Despí
Fecha de inscripción : 29/05/2008

http://www.joanguillamat.com

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Ada Dom 06 Sep 2009, 23:47

josus escribió:Ei Ada, no se si ja tens bici nova pero si vols tastar carbono jo tinc la rigida aparcada perque m'he pillat una doble, tenim una edat ja... en fin. Es un cuadro del xino famós del foroMTB i crec que de talla t'anira be, es una 18''. Si el vols provar m'ho dius i te la deixo el temps que vulguis.

Ara que penso, si tinc fotos je je

http://picasaweb.google.es/Josus.Sunt/Rigida#

Ostres Jose, moltííiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissimes gràcies per l'oferiment. La bici està molt guapa, deu estar en menys de 9 kgs, no?
És una llàstima que no la treguis a passejar!

Jo en princicpi ja m'he decidit: sí serà carbono!
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por josus Lun 07 Sep 2009, 21:45

No ho pensis, he fet trasvase a la doble de coses lleugeras. Francament no la he pesat. El tema es que pensava vendrela pero no crec que em donin el que jo crec que val aixi que potser me la quedo. De totes maneras si la hagues de vendre preferiria algú conegut (el oscar estava interesat), per aixo de poder tornarla a veure de tant en tant je je.

Lo dit, si vols provarla uns dies cap problema, va amb discos peró se li poden posar V's. Si t'agrada potser parlem, però perque ets tu eh!!!

Ens veiem a la Selenika, a la sortida i potser a la arribada, que estas feta una maquina... je je

josus
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 12
Edad : 56
Fecha de inscripción : 02/08/2008

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Invitado Miér 09 Sep 2009, 11:48

Per al qui porteu V's: les rodes s'han venut per 166.55+48.96ports=215.51€ 258€ si paguessin duanes.

Pot semblar un preu car, pero les boixes valen 500€ aquí, i son per fer-hi 50.000 kms. sense problemas, canviant llandes quan toqui.

1405 grs. amb boixes indestructibles (a foromtb ningú ha sigut capaç de trobar un Chris King trencat).

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Ada Miér 09 Sep 2009, 12:44

josus escribió:No ho pensis, he fet trasvase a la doble de coses lleugeras. Francament no la he pesat. El tema es que pensava vendrela pero no crec que em donin el que jo crec que val aixi que potser me la quedo. De totes maneras si la hagues de vendre preferiria algú conegut (el oscar estava interesat), per aixo de poder tornarla a veure de tant en tant je je.

Lo dit, si vols provarla uns dies cap problema, va amb discos peró se li poden posar V's. Si t'agrada potser parlem, però perque ets tu eh!!!

Ens veiem a la Selenika, a la sortida i potser a la arribada, que estas feta una maquina... je je

Gràcies de nou Jose, ens veiem a la Selenika!! Això del es dobles no s'ha ni de provar, llavors passa el què passa i bicis com la teva es queden tancades a casa, pobreta Crying or Very sad . Oscar, anima't Wink
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por XaviBTT Miér 09 Sep 2009, 15:54

[quote="Ada
Això del es dobles no s'ha ni de provar, llavors passa el què passa [/quote]


No saps el que et perds<!!!
XaviBTT
XaviBTT
SALTA TRIALERAS
SALTA TRIALERAS

Cantidad de envíos : 339
Edad : 98
Localización : Vampir del Vallès
Fecha de inscripción : 26/02/2009

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por lletisso Jue 10 Sep 2009, 19:04

Hola, fins fa un mes he anat amb una bici d'alumini i amb V's, el meu dubte era si fer el canvi a disc i a carboni, al final he comprat la mateixa bici que tenia d'alumini amb carboni, quan dic la mateixa vull dir la mateixa marca i la mateixa talla, i la diferencia més gran que he trobat a part del pes (1550 alumini, 1284 carboni) és l'absorció de vibracions baixant pistes pedregoses una mica rapid, la veritat és que la diferència és bestant important. En quan als frens... quin canvi! M'he acostumat de seguida a la capacitat de frenada dels discos!

lletisso
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 6
Edad : 50
Fecha de inscripción : 10/09/2009

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Ada Vie 11 Sep 2009, 00:50

lletisso escribió:Hola, fins fa un mes he anat amb una bici d'alumini i amb V's, el meu dubte era si fer el canvi a disc i a carboni, al final he comprat la mateixa bici que tenia d'alumini amb carboni, quan dic la mateixa vull dir la mateixa marca i la mateixa talla, i la diferencia més gran que he trobat a part del pes (1550 alumini, 1284 carboni) és l'absorció de vibracions baixant pistes pedregoses una mica rapid, la veritat és que la diferència és bestant important. En quan als frens... quin canvi! M'he acostumat de seguida a la capacitat de frenada dels discos!

Benvingut al foro lletisso!!

Home algú que encara anava amb V's! Merci per la teva experiència és el què volia sentir! Per curiositat... quina bici tens? i quins frens de disc porta?
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por lletisso Lun 14 Sep 2009, 10:47

Ada escribió:
lletisso escribió:Hola, fins fa un mes he anat amb una bici d'alumini i amb V's, el meu dubte era si fer el canvi a disc i a carboni, al final he comprat la mateixa bici que tenia d'alumini amb carboni, quan dic la mateixa vull dir la mateixa marca i la mateixa talla, i la diferencia més gran que he trobat a part del pes (1550 alumini, 1284 carboni) és l'absorció de vibracions baixant pistes pedregoses una mica rapid, la veritat és que la diferència és bestant important. En quan als frens... quin canvi! M'he acostumat de seguida a la capacitat de frenada dels discos!

Benvingut al foro lletisso!!

Home algú que encara anava amb V's! Merci per la teva experiència és el què volia sentir! Per curiositat... quina bici tens? i quins frens de disc porta?

Doncs he comprat una Cannondale Taurine SL, i els frens són uns Avid Elixir CR, si vols veure fotos i una relació de components i el que pesen pots entrar aquí:
http://www.foromtb.com/f38/mi-nueva-taurine-sl-505233.html

A veure si per l'Artec ja tens la teva bici nova!

lletisso
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 6
Edad : 50
Fecha de inscripción : 10/09/2009

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Ada Lun 14 Sep 2009, 11:18

lletisso escribió:

Doncs he comprat una Cannondale Taurine SL, i els frens són uns Avid Elixir CR, si vols veure fotos i una relació de components i el que pesen pots entrar aquí:
http://www.foromtb.com/f38/mi-nueva-taurine-sl-505233.html

A veure si per l'Artec ja tens la teva bici nova!

Ei molt guapa la Taurine!

Jo al final m'he decidit per la scale 20
http://www.scottusa.com/es_es/product/7932/44723/scale_20

M'agrada que estiguis content amb els Elixir espero que jo també m'hi adapti bé!
Per estrenar-la al Artec ho veig difícil, amb una mica de sort serà la despedida de la Orbea!
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Invitado Lun 14 Sep 2009, 11:46

Ada escribió:Jo al final m'he decidit per la scale 20
http://www.scottusa.com/es_es/product/7932/44723/scale_20

M'agrada que estiguis content amb els Elixir espero que jo també m'hi adapti bé!
Per estrenar-la al Artec ho veig difícil, amb una mica de sort serà la despedida de la Orbea!

¡ Quina meravella de bici! Tú no vols pedalar, ¡tu vols volar! CARBONO O ALUMINI? - Página 2 12690

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Santi Lun 14 Sep 2009, 12:20

Joan B escribió:
¡ Quina meravella de bici! Tú no vols pedalar, ¡tu vols volar! CARBONO O ALUMINI? - Página 2 12690

M'estic pensant de canviar la bici per algu amb motor per poder-la seguir, quina por What a Face !!!! Ara que hi penso amb l'Orbea ja no la segueixo... Sad
Santi
Santi
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 87
Edad : 45
Fecha de inscripción : 14/07/2008

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Ada Lun 14 Sep 2009, 13:34

Joan B escribió:

¡ Quina meravella de bici! Tú no vols pedalar, ¡tu vols volar! CARBONO O ALUMINI? - Página 2 12690

Guapa eh! Però de volar no en vull saber res, divendres vaig volar amb la Orbea i vaig acabar esclafada al terra Rolling Eyes !

Santi escribió:
M'estic pensant de canviar la bici per algu amb motor per poder-la seguir, quina por What a Face !!!! Ara que hi penso amb l'Orbea ja no la segueixo... Sad

No serà tant!! A més ja saps que tot és culpa teva, qui em va motivar per començar a sortir amb la bici mcgreen mcgreen ????
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Invitado Lun 14 Sep 2009, 13:48

Ada escribió:Guapa eh! Però de volar no en vull saber res, divendres vaig volar amb la Orbea i vaig acabar esclafada al terra CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Icon_rolleyes !

Santi escribió:
M'estic pensant de canviar la bici per algu amb motor per poder-la seguir, quina por CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Fresse !!!! Ara que hi penso amb l'Orbea ja no la segueixo... CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Icon_sad

No serà tant!! A més ja saps que tot és culpa teva, qui em va motivar per començar a sortir amb la bici CARBONO O ALUMINI? - Página 2 12690 CARBONO O ALUMINI? - Página 2 12690 ????

Bé, ja suposarás que ho deia en sentit figurat! Espero que no fos res important. Jo seguiré entrenant amb Armand, per poder tornar a pedalar junts i queno us adormiu esperant-me.M'he posat una mica en forma CARBONO O ALUMINI? - Página 2 12690

Una curiositat, ahir l'Armand em và sorprendre corrent molt per pista rápida. I quan dic molt, vol dir molt! Encara que sigui una ruta que coneix bé, em va deixar fotut. Aviam a la Selénika.

Respecte al que dius a en Santi, a mí Vicente (de foromtb) em va picar a fer trialeres i ara diu que faig fàstic (i Diamondback també!). Pobre.

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por lletisso Lun 14 Sep 2009, 14:48

Ada escribió:
lletisso escribió:

Doncs he comprat una Cannondale Taurine SL, i els frens són uns Avid Elixir CR, si vols veure fotos i una relació de components i el que pesen pots entrar aquí:
http://www.foromtb.com/f38/mi-nueva-taurine-sl-505233.html

A veure si per l'Artec ja tens la teva bici nova!

Ei molt guapa la Taurine!

Jo al final m'he decidit per la scale 20
http://www.scottusa.com/es_es/product/7932/44723/scale_20

M'agrada que estiguis content amb els Elixir espero que jo també m'hi adapti bé!
Per estrenar-la al Artec ho veig difícil, amb una mica de sort serà la despedida de la Orbea!

Gran bici la Scale!!! Sinó hagués comprat la taurine era la meva altre opció! Que la disfrutis!!!

lletisso
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 6
Edad : 50
Fecha de inscripción : 10/09/2009

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Beatle Lun 14 Sep 2009, 22:32

oh, una scale 20 Ada! quin mooooooooooooorro! jajaja. com sigui talla M ia la pots vigilar be que un dia daquests et dono el cambiazo, jaajajaj.

a disfrutarla!!!!!
Beatle
Beatle
CAPITAN PEDALES
CAPITAN PEDALES

Cantidad de envíos : 706
Edad : 39
Localización : Sant Joan Despí
Fecha de inscripción : 29/05/2008

http://www.joanguillamat.com

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por doo4ever Lun 14 Sep 2009, 23:01

Ada escribió:
Per estrenar-la al Artec ho veig difícil, amb una mica de sort serà la despedida de la Orbea!

Millor q no la estrenis a l'Artec...pobreta!!!!
Respecte als frens quan vaig provar una Epic portava els Elixir i em van agradar moltissim!
doo4ever
doo4ever
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 121
Edad : 48
Localización : Sentmenat
Fecha de inscripción : 17/03/2009

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por doo4ever Lun 14 Sep 2009, 23:06

Santi escribió:
Joan B escribió:
¡ Quina meravella de bici! Tú no vols pedalar, ¡tu vols volar! CARBONO O ALUMINI? - Página 2 12690

M'estic pensant de canviar la bici per algu amb motor per poder-la seguir, quina por What a Face !!!! Ara que hi penso amb l'Orbea ja no la segueixo... Sad

Això es més econòmic Santi! mcgreen

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Pareja-pulpos-elasticos-con-gancho-p-3744
doo4ever
doo4ever
APRENDIZ BIKER
APRENDIZ BIKER

Cantidad de envíos : 121
Edad : 48
Localización : Sentmenat
Fecha de inscripción : 17/03/2009

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Ada Mar 15 Sep 2009, 08:39

Beatle escribió:oh, una scale 20 Ada! quin mooooooooooooorro! jajaja. com sigui talla M ia la pots vigilar be que un dia daquests et dono el cambiazo, jaajajaj.

a disfrutarla!!!!!

No pateixis crec que serà una XL, jejejeje. Gràcies Beatle!

doo4ever escribió:
Millor q no la estrenis a l'Artec...pobreta!!!!
Respecte als frens quan vaig provar una Epic portava els Elixir i em van agradar moltissim!

Sí, sí pel què pugui ser a l'Artec millor no estrenar-la, no fos cas!
Bueno, amb això dels frens m'aneu deixant més tranquil.la... ja us explicaré

Què és això d'anar donant aquestes idees al Santi, que em voleu mal Wink?
Ada
Ada
TRAGAMILLAS
TRAGAMILLAS

Cantidad de envíos : 431
Edad : 44
Localización : Sabadell
Fecha de inscripción : 09/06/2008

Volver arriba Ir abajo

CARBONO O ALUMINI? - Página 2 Empty Re: CARBONO O ALUMINI?

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 3. Precedente  1, 2, 3  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.