Il·legals per Montserrat
5 participantes
Página 3 de 3.
Página 3 de 3. • 1, 2, 3
Re: Il·legals per Montserrat
Me suena...la copa y el garito.
No te da verguenza frecuentar esos antros.
No te da verguenza frecuentar esos antros.
Solo una?????????....pues pa eso no voy bueno si es una copa de cinco litros si
Salut, fo´rça i pedals
Salut, fo´rça i pedals
subopabajar- MAQUINON
- Cantidad de envíos : 1557
En el meu afany per anar preparant rutes per la zona, aquest matí m'he aixecat amb ganes d'enllaçar algunes pujades de la zona per a fer una ruta circular que demani treball a les cames. Sembla que ho he aconseguit, tot i que sempre es pot millorar i ja m'he pensat alguna variant amb corriols i trialeres.
No patiu, tot es farà!
De moment us penjo l'enllaç de la ruta d'avui.
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2048833
PD: com es evident, l'organització m'ha compensat amb la copa fresca de rigor. (només faltaria!!!!)
No patiu, tot es farà!
De moment us penjo l'enllaç de la ruta d'avui.
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2048833
PD: com es evident, l'organització m'ha compensat amb la copa fresca de rigor. (només faltaria!!!!)
Feliu- MR. BUNNY HOP
- Cantidad de envíos : 1222
Asustaito me tienes .-
CArlos A.- SALTA TRIALERAS
- Cantidad de envíos : 307
CArlos A. escribió:
Asustaito me tienes .-
"Joer" CArlos, ya sabemos que guapo, lo que se dice guapo no es...pero tampoco es para tanto.
"T'estas jugando los cafeses"
Aviam si us posu les piles, que ultimament esteu una mica ganduls!!!!
Feliu- MR. BUNNY HOP
Hola, pon día que me apunto seguro. Me gusta esto de tener la copa asegurada!!!
Javi123- TRAGAMILLAS
- Cantidad de envíos : 420
Javi123 escribió:Hola, pon día que me apunto seguro. Me gusta esto de tener la copa asegurada!!!
Hola Javi, a ver si organizamos alguna y nos vemos!
Feliu- MR. BUNNY HOP
Després de dies sense agafar la bici, per refredats, per plujes i per feina, avui he pogut sortir una mica pel meu territori.
Sortideta no gaire llarga, ja que amenaçava pluja, però distreta. Collbató cap a Can Masana, Bruc i tornada a Collbató, passant per la llibreria i la farmàcia.
La realitat és que m'he trobat encarcarat. Espero anar agafant el ritme un altre cop, però els propers dies pinta pluja de nou.
Sortideta no gaire llarga, ja que amenaçava pluja, però distreta. Collbató cap a Can Masana, Bruc i tornada a Collbató, passant per la llibreria i la farmàcia.
La realitat és que m'he trobat encarcarat. Espero anar agafant el ritme un altre cop, però els propers dies pinta pluja de nou.
Feliu- MR. BUNNY HOP
Pues tendremos que salir en lancha y a poder ser motora, es que estoy tan bajo de forma que me muevo por los sotanos.
A ver si nos da una tregua el tiempo y como te dije, ó bien subimos para juntarnos el trio "calavera" o le damos a las flacas si el tercero en discordia no pudiese venir.
A ver si nos da una tregua el tiempo y como te dije, ó bien subimos para juntarnos el trio "calavera" o le damos a las flacas si el tercero en discordia no pudiese venir.
Bé, avui hem ampliat el temps i l'espai recorregut, si bé no he pogut fer la ruta que tenia inicialment pensada, que agafava part del l'última open natura que es va fer per la zona, ja que m'he trobat, no bassals d'aigua, sino, petits oceans de fang i aigua acupant tot el camí. Per tant he hagut d'improvisar una ruta alternativa. En tot cas no he acabat descontent.
A més aquesta setmana he d'apurar per sortir amb la bici de muntanya ja que l'ha deixaré al mecanic per revisar i reparar l'amortiguació trasera i devantera. Més o meny, si tot va bé, uns 15 dies sense ella. Tot perque estgui a punt per a la pedals d'aquest any.
A més aquesta setmana he d'apurar per sortir amb la bici de muntanya ja que l'ha deixaré al mecanic per revisar i reparar l'amortiguació trasera i devantera. Més o meny, si tot va bé, uns 15 dies sense ella. Tot perque estgui a punt per a la pedals d'aquest any.
Feliu- MR. BUNNY HOP
Demà, després d'una setmana marcada per la pluja i problemes familiars, espero poder tornar a la bona costum de sortir a pedalejar.
Si el temps acompanya faré una ruta de muntanya per la zona i, posteriorment, portaré la bici al taller. a passar la revisió dels xxxxxx km, suspensions incloses.
Si el temps acompanya faré una ruta de muntanya per la zona i, posteriorment, portaré la bici al taller. a passar la revisió dels xxxxxx km, suspensions incloses.
Feliu- MR. BUNNY HOP
Lástima haber visto elmensaje a estas horas.
De no haber sido así lo hubiese dejado todo preparado para subir y acompañarte al menos en el almuerzo, je, je, je.
De no haber sido así lo hubiese dejado todo preparado para subir y acompañarte al menos en el almuerzo, je, je, je.
Dons avui la ruta ha estat molt similar a la de l'últim dia. Tot i que estava asolejat el vent es feia notar i era, francament, glaçat.
Aquesta tarda ja he portat la mountain al taller, per tant em tocarà estar sense ella uns quants dies, ja que han de desmuntar la suspensió trasera i enviar-ho a reparar. Calculo que uns 15 dies, si tot va bé.
Per tant, demà, si el temps acompanya, sortida de carretera.
Aquesta tarda ja he portat la mountain al taller, per tant em tocarà estar sense ella uns quants dies, ja que han de desmuntar la suspensió trasera i enviar-ho a reparar. Calculo que uns 15 dies, si tot va bé.
Per tant, demà, si el temps acompanya, sortida de carretera.
Feliu- MR. BUNNY HOP
A ver sipara la próxima te acompaño con la flaca, ó bien vienes ó bien voy, tú decides socio.
Página 3 de 3. • 1, 2, 3