FORO GALLETERO BTT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Zona de Montserrat

+2
perejil
Feliu
6 participantes

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Zona de Montserrat

Mensaje por Feliu Vie 06 Nov 2009, 01:34

En aquest post intentaré explicar les sortides i rutes que faig per la zona de Montserrat amb la "flaca".
No són moltes ni de molts km,però intento que siguin amenes, i buscant itineraris tranquils.

El primer itinerari és una ruta circular, com casi totes, quer sortint de Collbató encara, amb ascensió, cap al Bruc per l'antiga N-II. Un cop arribats al poble continuem la pujada cap el coll de Bruc, abans d'arribar ens desviem per la carretera que puja a Can Massana. Fins arribar al coll de Can Massana, és una ascensió constant amb més o menys % d'inclinació, però el paissatge i les constants vistes de la muntanya t'ajuden a fer-ho de forma agradable.
Un cop arribem a dalt del coll podem anar cap el monestir o cap a Manresa, agafem aquesta última opció per una carretera en baixada i, normalment, molt tranquila, no acostuma a tenir molt trànsit. Seguim per aquesta carretera fins el desviament de Marganell. Aquest tram va planejant i es fa amb molta facilitat, tant per la via, com per les vistes. Seguint arrivem al poble de Marganell, que és un conjunt de casetes desparremades per ambdos costats de la carretera i, si no passeu molt ràpid podreu veure, a la dreta, una granja amb emús.
Continuant anirem cap a Castellbell i el Vilar i un cop arribats a aquesta població anirem a buscar la carretera que ens porta fins a Monistrol. Aquí ens incorporarem a la C-55, carretera de Manresa. Aquesta via té més trànsit i haurem d'anar més al tanto. Seguirem direcció Barcelona fins arribar a la desviació que indica coves del Salnitre. Està just devant de l'aeri de Montserrat.
És una carretera amb revolts i en continua pujada, d'uns 6 km, que arriba fins a la bonica població de Collbató. I aqui acabem aquesta ruta.
En total haurem fet uns 50 km força entretinguts per les vistes i paissatges que anirem trobant.
Feliu
Feliu
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1222
Edad : 63
Localización : Al costat de la moreneta
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por perejil Vie 06 Nov 2009, 12:01

Enhorabona epic per explicar les teves aventures...

Certament només he pujat un cop a Montserrat en bici, i per mi la zona és totalmente desconeguda.

Anirem llegint els teus capítols!
perejil
perejil
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1003
Edad : 45
Localización : PdV
Fecha de inscripción : 27/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Feliu Vie 06 Nov 2009, 15:56

perejil escribió:Enhorabona epic per explicar les teves aventures...

Certament només he pujat un cop a Montserrat en bici, i per mi la zona és totalmente desconeguda.

Anirem llegint els teus capítols!

No tinc res en contra, però casi prefereixo mantenir el meu nom. scratch
Feliu
Feliu
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1222
Edad : 63
Localización : Al costat de la moreneta
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Feliu Vie 13 Nov 2009, 21:29

Seguint amb la resenya de les rutes per la zona de Montserrat, faré la cr`nica de la realitzada ahir pel matí.

L'inici de la ruta, fins el coll de Can Massana, és le mateix que l'anterior, però aquesta vegada, un cop agafem la carretera de Manresa, passarem de llarg el desviament de Marganell i continuarem baixant. Aquest tram és força ràpid i, sense força la màquina, vaig agafar una velocitat màxima de 68 km/h.
Arribarem a una rotonda on s'indiquen dues deireccions a pendre, cap a Manresa, o cap a Igualada. Agafarem aquesta última, però en lloc d'anar per la carretera principal, C-37, anirem per l'antiga carretera, C-37z, que agafarem seguint les indicacions de San Salvador de Guardiola.
Aquesta carretera segueix paral·lel a la nova i está ben asfaltada. Evidentment és més estreta però no hi passa ningú. Així mateix fa algun revolt més que l'altre, ja que la nova té més ponts, peró no desmereix de cap manera.
podem seguir per aquesta via fins el desviament de Castellfollit de Boix, aquí ens incorporarem a la via principal en direcció Òdena, per a la que falten pocs kms. Un cop arribem a Òdena buscarem la antiga NII direcció Barcelona, per això, és possible que tingueu que entrar a la zona industrial de Igualada. En aquest punt, està la cosa una mica liada.
Seguint la NIIz, que va paral·lela a l'autovia anirem en ascessió cap a Castellolí,on, quan s'acaba el poble, trobarem un parell de rampes "durilles" i l'aspecte més en contra d'aquesta ruta, i és que durant 500 mts, ens em d'incorporar, per nassos, a l'autovia, fins agafar el desviament del coll del Bruc. Un cop ens desviem, pujarem fins el coll del Bruc i un cop superat , anirem planejant durant un parell de km i després ja en baixada fins Collbató.
En la pujada al Coll del Bruc ens podem trobar trànsit de camions de materies perilloses, ja que aquest tipus de transport no pot passar pel tunel. És un dels aspectes negatius de la ruta, juntament amb la incorporació a l'autovia esmentada abans.
El paissatge, en general, és força maco i només en la zona d'òdena-Igualada te un caracter més industrial.
Especial esment a un parell de revolts, pujant el coll del Bruc, que en un dia clar com ahir, es veu una panoràmica increible de l'Anoia.
En total em van sortir 64 km.
I per avui, això és tot. brindar
Feliu
Feliu
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1222
Edad : 63
Localización : Al costat de la moreneta
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Epic Vie 13 Nov 2009, 21:45

Me gusta el relato de tus crónicas, sigue así que aunque no tengo flaca parece que haga la ruta yo también.
Al final tendré que hacerme con una e ir detrás tuyo.
Saludos cordiales.
Epic
Epic
SUPERBIKER
SUPERBIKER

Cantidad de envíos : 2870
Edad : 112
Localización : Aquí, detrás vuestro intentando seguiros!!!
Fecha de inscripción : 24/05/2008

https://forogalletero.activoforo.com

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por riscky Vie 13 Nov 2009, 22:30

un dia de estos no me importaria probar una flacucha de estas pero es que me da bastante respeto.

riscky
CAPITAN PEDALES
CAPITAN PEDALES

Cantidad de envíos : 626
Edad : 51
Localización : Montcada city
Fecha de inscripción : 26/05/2008

http://www.ricky72.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Epic Vie 13 Nov 2009, 23:18

Yo he estado a punto un montón de veces, incluso queria cambiar la Lp por una flaca,pero viendo todos los contratiempos que han sucedido en la carretera con algunos ciclistas me he quedado en puertas.
De todos modos en Viladecans hay una tienda que las alquila, creo que son 30 euros y será posiblemente una de las soluciones para ver que tal anda el "asuntillo flaquero".
Epic
Epic
SUPERBIKER
SUPERBIKER

Cantidad de envíos : 2870
Edad : 112
Localización : Aquí, detrás vuestro intentando seguiros!!!
Fecha de inscripción : 24/05/2008

https://forogalletero.activoforo.com

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Feliu Sáb 14 Nov 2009, 13:23

Home!! no és que a mi em fagi gaire il·lusió, vaig amb molt de respecte, per això busco carreteres amb molt poc trànsit i que siguin tranquiles.
Evidentment no és gens fàcil i sempre et tocarà circular per vies transitades però és qüestió de "pit i collons".
Feliu
Feliu
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1222
Edad : 63
Localización : Al costat de la moreneta
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por perejil Lun 16 Nov 2009, 12:43

Feliu escribió:
No tinc res en contra, però casi prefereixo mantenir el meu nom. scratch

ahisss. perdona... A vegades no sé ni el que dic.
perejil
perejil
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1003
Edad : 45
Localización : PdV
Fecha de inscripción : 27/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Epic Lun 16 Nov 2009, 12:45

Ya, ya....je. je, je
Epic
Epic
SUPERBIKER
SUPERBIKER

Cantidad de envíos : 2870
Edad : 112
Localización : Aquí, detrás vuestro intentando seguiros!!!
Fecha de inscripción : 24/05/2008

https://forogalletero.activoforo.com

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Feliu Lun 16 Nov 2009, 16:04

Epic escribió:Ya, ya....je. je, je

Ni punt de comparació!!!!!!!! "Ande va a parar"
Feliu
Feliu
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1222
Edad : 63
Localización : Al costat de la moreneta
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Feliu Dom 25 Abr 2010, 12:27

Després d'un parentesi hivernal torno a agafar la "flaca" per entrenar o fer alguna ruta discreta.

Ahir al matí, sortint de treballar, em vaig dirigir cap a la Diagonal per agafar la carretera d'Esplugues direcció Molins de Rei. Un cop allà vaig anar per la carretera de Pallejà fins Martorell. En aquest punt vaig per la carretra de le Carpes, carretra secundaria que porta fins Olesa de Montserrat. Superada aquesta població, t'incorpores a la C-55 direcció Montserrat i abans d'arribar a Monistrol, just devant de l'aeri de Montserrat, hi ha la carretera de Collbató, carretera en constant pujada d'uns 6 km.
Un cop arribats al poble, parada obligatoria per a comprar el pa i seguidament a caseta a esmorçar.

En total 52 km, que es poden fer tranquilament. Aquesta ruta, si es fa en dia festiu, no trobes exessiu trànsit fins arribar a la C-55. Un dia de cada dia ens trobem molts camions.

Bé, de moment, això es tot.
Feliu
Feliu
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1222
Edad : 63
Localización : Al costat de la moreneta
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Epic Dom 25 Abr 2010, 13:30

Asi no me extraña que para la Pedals de Foc estes como un toro....entendiendo la potencia, ( las protuberancias testales son otro cantar )

Zona de Montserrat 917631
Epic
Epic
SUPERBIKER
SUPERBIKER

Cantidad de envíos : 2870
Edad : 112
Localización : Aquí, detrás vuestro intentando seguiros!!!
Fecha de inscripción : 24/05/2008

https://forogalletero.activoforo.com

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Feliu Lun 10 Mayo 2010, 19:41

Aquest matí, i amb ganes de treure'm les ganes de bici, he agafat la "flaca" i he pujat al monestir dce Monserrat per la carretera de Monistrol. 9 km de pujada continua, que m'ajudará a fer cames per enfrontar el coll del triador en la pedals de foc. Salvant les diferències, es clar. Però al ser una pujada continua i llarga, va bé per entrenar.

El circuit ha estat el següent:

Sortida de Collbató per la carretera de les coves de salnitre fins l'aeri. Un cop arribem a la C-55 anem fins a Monistrol i allà agafem la carretera que puja fins el monestir. Un cop al cim, baixem per on hem pujat fins el desviament de can Massana, allá anem direcció Manresa i quan arribem a l'encreuament girem cap el Bruc. Del Bruc a Collbató és un pis-pas.
No han sortit gaires km, però han estat intensos. En tot cas, per a mi. I l'avantatge de fer-ho avui, ha estat el trànsit de pujada. Tot i que pujaven autocars i cotxes, no es pot comparar amb un dia festiu.

Això és el que es veia pujant:
Zona de Montserrat 10052010027
Zona de Montserrat 10052010028

Un cop al cim:
Zona de Montserrat 10052010029
Zona de Montserrat 10052010030
Feliu
Feliu
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1222
Edad : 63
Localización : Al costat de la moreneta
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Feliu Mar 05 Abr 2011, 21:40

Matí assolejat. Les lesions que m'estaven mortificant sembla que comencen a respectar-me. Així dons, agafo la "petita" i m'han vaig a fer km.
No tinc massa clar que faré, però al final em decideixo per pujar al Monestir per Can Masana i Santa Cecília.
En les primeres pujades, el sol m'acompanya i les sensacions són bones, però al arribar a Can Masana hi ha una boira que no deixa veure gaire. Tot i això, treient-me le ulleres, continuo cap al Monestir.
Poc abans d'arribar, la boira s'escampa i deixa veure un dia fantàstic. El Monestir està ple de turistes i autocars amb col·legials.
La primera intenció és baixar fins Monistrol i agafar la carretera de les coves, però la densitat del trànsit em fa desistir i baixo pel mateix lloc que he pujat.
Total, uns 36 km, però fets amb carinyo i a un bon ritme.
Quan tornava, he vist que hi havien un parell de cordades pujant per la via Nort-oest del Cavall Bernat i m'he parat a fer unes fotos. M'ha entrat una enveja increible, ja que és una de les vies que més m'han agradat de fer. Són 300 mts d'una verticalitat increible i amb unes vistes maravelloses.
En fi, un matí ben aprofitat.
Feliu
Feliu
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1222
Edad : 63
Localización : Al costat de la moreneta
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Epic Mar 05 Abr 2011, 22:37

Vale y las susodichas " afotos andestan "
Epic
Epic
SUPERBIKER
SUPERBIKER

Cantidad de envíos : 2870
Edad : 112
Localización : Aquí, detrás vuestro intentando seguiros!!!
Fecha de inscripción : 24/05/2008

https://forogalletero.activoforo.com

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Feliu Miér 06 Abr 2011, 15:00

Com no hi havia ningú per fer-me fotos, he fet el que he pogut:
Zona de Montserrat P1010293x
Zona de Montserrat P1010295h
Si us fixeu, veureu uns puntets en mig de la paret. No són mosques, sino escaladors.
Zona de Montserrat P1010303s
Feliu
Feliu
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1222
Edad : 63
Localización : Al costat de la moreneta
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Epic Miér 06 Abr 2011, 16:04

Así ya me gusta mucho más.
Epic
Epic
SUPERBIKER
SUPERBIKER

Cantidad de envíos : 2870
Edad : 112
Localización : Aquí, detrás vuestro intentando seguiros!!!
Fecha de inscripción : 24/05/2008

https://forogalletero.activoforo.com

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Feliu Vie 03 Jun 2011, 13:11

Ahir, tot i la fresca del matí, vaig fer la ruta que ja haviem fet amb l'amic Joan, Collbató-San Salvador de Guardiola-Igualada-Collbató.
El matí fresc em va permetre rodar sense patir per la calor.
Us deixo la ruta grabada:
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1744183

Per sort la pluja no va fer acte de presència fins a la tarda.
Feliu
Feliu
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1222
Edad : 63
Localización : Al costat de la moreneta
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Feliu Mar 11 Oct 2011, 20:48

Nova ruta al sac.
Com encara no tinc la btt, que me l'estan revisan, he sortit fer ruta de carretera. Començant per una ruta ja coneguda (Collbato-San Salvador de Guardiola, etc.), he afegit més km i m'he anat, des d'Odena, cap a Capellades i Piera, per tornar finalment per Esparreguera i fins a casa. Al final han estat 82 km i més de 1.000 de desnivell acumulat.
En el trajecte final, des d'Esparreguera fins a casa, les cames ja començavent a fer figa. Però el pensar que m'esperaba una cervesa ben fresqueta m'ha fet treure forces amagades.

La ruta: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2114118

El proper dia, més!
Feliu
Feliu
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1222
Edad : 63
Localización : Al costat de la moreneta
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Epic Mar 11 Oct 2011, 21:21

Joder "tiet" cada dia mejor, te estas poniendo intratable.

Me alegro de tú buena forma, a ver si mañana no hay compromiso familiar y me acerco por ahi arriba y le damos un meneo a las "flacas".

Saludos socio.
Epic
Epic
SUPERBIKER
SUPERBIKER

Cantidad de envíos : 2870
Edad : 112
Localización : Aquí, detrás vuestro intentando seguiros!!!
Fecha de inscripción : 24/05/2008

https://forogalletero.activoforo.com

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Feliu Mar 25 Oct 2011, 21:37

Avui han caigut 51 km més. La meva intenció era arribar a La panadella, que suposaba, entre anar i tornar, uns 80 km, però m'he liat a l'arribar a Igualada i m'he fotut on no debia. Total, que refer el camí em suposaba perdre moltb temps i he optat per retornar cap a casa. Desventatges de ser el cuiner!.
Deixo la ruta pendent per a un altre dia.
Feliu
Feliu
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1222
Edad : 63
Localización : Al costat de la moreneta
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Epic Miér 26 Oct 2011, 00:05

Pues yo llevo sin tocar la bici lo indecible.
Cuando las vuelva a coger ni me conoceran.
A ver si el sabado y domingo no llueve y tengo ya la epic fuera del quirofano para poder salir por el monte.
De no ser así cogeré a la señorita Scott y bailaré con ella, así probaré el nuevo Antares que me da la sensación que tiene que ser muy comodo.


Última edición por Epic el Miér 30 Nov 2011, 22:07, editado 1 vez
Epic
Epic
SUPERBIKER
SUPERBIKER

Cantidad de envíos : 2870
Edad : 112
Localización : Aquí, detrás vuestro intentando seguiros!!!
Fecha de inscripción : 24/05/2008

https://forogalletero.activoforo.com

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Feliu Miér 30 Nov 2011, 21:57

Sortideta per escalfar una mica. He fet uns 45 km. Fent una ruta ja clàssica, Collbató-Marganell-Monistrol-Collbató, però en sentit contrari.
Sempre començo pujant i acabo pujant, avui, però, he fet el contrari, i tot i al pujada és més llarga, no és tan intensa. S'havia de provar.
Ruta pendent per a fer amb l'amic Enric.
Feliu
Feliu
MR. BUNNY HOP
MR. BUNNY HOP

Cantidad de envíos : 1222
Edad : 63
Localización : Al costat de la moreneta
Fecha de inscripción : 24/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Epic Miér 30 Nov 2011, 22:07

Vale, estas disponible que te llamo.
Epic
Epic
SUPERBIKER
SUPERBIKER

Cantidad de envíos : 2870
Edad : 112
Localización : Aquí, detrás vuestro intentando seguiros!!!
Fecha de inscripción : 24/05/2008

https://forogalletero.activoforo.com

Volver arriba Ir abajo

Zona de Montserrat Empty Re: Zona de Montserrat

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.