Holanda i les Bicis...
4 participantes
Página 1 de 1.
Holanda i les Bicis...
Hola a tots!
Aquest estiu vaig pasar per Holanda i voldría donar-vos cuatre pincellades sobre com veuen ells aquestos aparells de dues rodes, conjuntament amb la seguretat dels xòfers i acompanyants (ja sebeu, el casc, etc...), jejejeje...
El que més destaca son els mil.lers de bicis que hi han per a tot arreu, els seus aparcaments, la convivencia amb els cotxes i la precarietat de les bicis comparativament amb els nostres aparells. Es a dir, no vaig veure cap doble i només una desena de semirígides.
Espero que us agradin les quatre imatges que us adjunto.
Una abraçada,
Crec que "el top" se'l emporta aquesta foto, si us fixeu qui va al costat de la nena, es un nadó!!.....
En aquesta última els quadre que van a l'esquerra eren els que pedalaven arrossegant el "cervesamovil".
Aquest estiu vaig pasar per Holanda i voldría donar-vos cuatre pincellades sobre com veuen ells aquestos aparells de dues rodes, conjuntament amb la seguretat dels xòfers i acompanyants (ja sebeu, el casc, etc...), jejejeje...
El que més destaca son els mil.lers de bicis que hi han per a tot arreu, els seus aparcaments, la convivencia amb els cotxes i la precarietat de les bicis comparativament amb els nostres aparells. Es a dir, no vaig veure cap doble i només una desena de semirígides.
Espero que us agradin les quatre imatges que us adjunto.
Una abraçada,
Crec que "el top" se'l emporta aquesta foto, si us fixeu qui va al costat de la nena, es un nadó!!.....
En aquesta última els quadre que van a l'esquerra eren els que pedalaven arrossegant el "cervesamovil".
Tornasol- APRENDIZ BIKER
- Cantidad de envíos : 29
Re: Holanda i les Bicis...
Molt guapes les fotos Tornasol!
Per Suïssa també vem veure moltes mares movent-se amb bici carregades de nens en carretons, és estupendo! Però lo del nadó no ho havia vist mai, ja portava el cinturó??? jejejeje
Per Suïssa també vem veure moltes mares movent-se amb bici carregades de nens en carretons, és estupendo! Però lo del nadó no ho havia vist mai, ja portava el cinturó??? jejejeje
Ada- TRAGAMILLAS
- Cantidad de envíos : 431
A 'Españoles en el Mundo' (TVE1)
va sortir Amsterdam fa una setmana i també van fer enfasi en aquest aspecte.
Una altra mentalitat.
També deien que es treballen 6 hores al dia i la gent prefereix disfrutar més de la vida.
Algun dia prendrem nota?
va sortir Amsterdam fa una setmana i també van fer enfasi en aquest aspecte.
Una altra mentalitat.
També deien que es treballen 6 hores al dia i la gent prefereix disfrutar més de la vida.
Algun dia prendrem nota?
perejil- MR. BUNNY HOP
- Cantidad de envíos : 1003
Quines fotos mes xules! M'encanta que la gent tingui una mentalitat aixi....Perejil dubto que a BCN podem arrivar a aquest nivell...mira que per una bona iniciativa que ha tingut l'ajuntament amb el bicing i ara els unics que les agafen son els moros i el gitanos i no precisament pagan com cal
oettinger- CAPITAN PEDALES
- Cantidad de envíos : 929