SALIDAS POR COLLSEROLA Y ALREDEDORES
5 participantes
FORO GALLETERO BTT :: Rutas y Quedadas :: RUTAS Y QUEDADAS POR COLLSEROLA, VALLES Y LA SERRALADA DE MARINA
Página 1 de 1.
SALIDAS POR COLLSEROLA Y ALREDEDORES
Buenas,
me llamo Isidro y tengo 32 años; estoy buscando gente con la que poder salir los sábados o domingos por Collserola o alrededores.
Yo soy de Badia y siempre salgo solo pero si pudiera localizar a alguien o algún grupito ... mejor que mejor.
No soy principiante pero tampoco soy un experto; suelo hacerme de 30 a 40km.
Saludos a todos
me llamo Isidro y tengo 32 años; estoy buscando gente con la que poder salir los sábados o domingos por Collserola o alrededores.
Yo soy de Badia y siempre salgo solo pero si pudiera localizar a alguien o algún grupito ... mejor que mejor.
No soy principiante pero tampoco soy un experto; suelo hacerme de 30 a 40km.
Saludos a todos
isidro.gonzalo- APRENDIZ BIKER
- Cantidad de envíos : 3
Re: SALIDAS POR COLLSEROLA Y ALREDEDORES
Hola Isidre, yo amb els compis sortim habitualment per Collserola o la Serrelada de la marina, aixi que quan volguis te apuntas, las rutas son de tota mena pero asequibles, ens agrada mol els corriols tan de pujada com de baixada i en respecte al nivell tambe tenim de tot.
Salut, força i pedals
Salut, força i pedals
subopabajar- MAQUINON
- Cantidad de envíos : 1557
Doncs moltes gràcies... la veritat !!! Quan sortiu a fer un volt ?? quan temps més o menys esteu ?? cap a quina hora aneu sortint ?? i el més important ... de quina manera puc comunicarme amb volsaltres ?? La veritat, és una bona oportunitat de conèixer gent y sortir amb la bici.
Per cert, tinc una nena de dos mesos i de ahí que faci la pregunta de l'horari.
Moltes gràcies també per contestar !!!!
Per cert, tinc una nena de dos mesos i de ahí que faci la pregunta de l'horari.
Moltes gràcies també per contestar !!!!